Meer bebouwing, minder zand in Conflict: DS II | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Een klein jaar na Conflict: Desert Storm zal er reeds een sequel op deze tactical shooter op de markt komen. In oktober hoopt men namelijk Conflict: Desert Storm II op de markt te brengen. Dit spel gaat verder waar Conflict: Desert Storm ophield en zal je dit maal werkelijk Baghdad laten veroveren. Er zal dan ook veel gevochten moeten worden in de straten van Baghdad, maar ook op een aantal andere locaties. Men verzekert ons ervan dat we niet meer zoveel door de woestijn hoeven te lopen als in het eerste deel het geval was:HomeLAN - What new locations and settings will be put into the sequel?

Peter Banks - One of the main additions is the inclusion of many more "Urban Warfare" styled levels. The troops must clear occupied cities and towns street by street and house by house, in their march on Baghdad. Levels will take place in a wide variety of environments, from an Iraqi airbase, to an oil refinery to a biological weapons facility. Another cool feature which gives added visual and gameplay variety is the wide range of weather, time of day and interior/exterior levels, in which the game occurs.

In het interview met HomeLanFed komen verder nog de grafische vernieuwingen, de verschillen tu en de console- en PC-versie aan bod en gaat men verder in op de verbeterde AI. Heb je het niet zo op tekst dan kan je bij ToTheGame terecht voor screenshots van de PS2 en Xbox versie van het spel. Conflict: Desert Storm II zal in oktober op de markt komen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou