Max Payne met T&L en AA | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Reverend van VE was zo blij dat hij Max Payne kon spelen dat hij voor ons vier plaatjes maakte van Max Payne. De plaatjes vergelijken hardwarematige Transform & Lightning met softwarematige T&L en het effect met en zonder Anti-Aliasing. Reverend doet dit op zijn bescheiden systeempje:

AMD Thunderbird 1.1GHz

256MB PC133

VisionTek GeForce3 64MB

SB Live!

Aardig systeempje One of the first things I did after installing and actually playing the game was to find out how much of a difference Hardware T&L makes to the game. So I played the game for quite a bit until I reached the first "Bo " scene, which immediately struck me as playing rather sluggish, probably below 30fps. Enabling developer mode allowed real-time framerates to be displayed and I immediately set about running that particular scene with the two options available to me with the Thunderbird 1.1GHz+GeForce3 in my system - that of "D3D Software T&L" and "D3D Hardware T&L". Als je dit ziet wordt het toch tijd om die S3 Virge kaart te vervangen
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou