Magie en vechtkunst op nieuwe Jade Empire screens | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Nog een maand en dan ligt het langverwachte Jade Empire in de Europese winkels. Daarmee komt er ook een einde aan de droom van de gerespecteerde ontwikkelaar BioWare, want al voordat men met KotOR begon, was men bezig met Jade Empire. Met Jade Empire wilde BioWare een mystiek Aziatisch universum scheppen dat door martial art meesters bewoond werd. Tevens wilde men de uitgebreide RPG van verschillende actie elementen voorzien. Na lang zwoegen en zweten is men nu bijna klaar en het resultaat mag er zijn, zoals je op deze nieuwe screenshots kunt zien. Tevens kreeg TeamXbox de gelegenheid om de allerlaatste build te proberen. Hun bevindingen kun je in deze preview vinden.Like most RPG's on the market, Jade Empire revolves around player character choices which move them closer to good or evil, however the line in the sand isn't as easy to see in BioWare's playable work of art. Instead of being so black and white, so cut and dry, so er, Mike and Ike, as light side and dark side, BioWare wanted to focus more on scenario-to-scenario decisions leading to a general predisposition of angel or devil. Gamers will do deeds which earn them power-ups in either the way of the Open Palm or the Closed Fist. When a general way of being is selected, your player character, along with the complete Jade Empire universe will change accordingly.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou