Nieuws
Mafia

Mafia Trilogy aangekondigd met korte teaser

Meer informatie op 19 mei

Geschreven door Jolien Mauritsz op
2k Studios gaat nieuw leven inblazen in de Mafia-franchise. Dat maakte de ontwikkelaar bekend met een korte teaser-trailer voor de Mafia Trilogy op YouTube.

De trailer geeft nog weinig informatie over wat we kunnen verwachten van de Mafia Trilogy. In de video zien we een aantal belangrijke personages uit de franchise zoals Tommy Angelo, Vito Scalleta en Lincoln Clay die praten over familie. De trailer is hieronder te bekijken.

Wat de plannen van 2K zijn is nog niet duidelijk. De ontwikkelaar gaat meer informatie over ‘Mafia Trilogy’ vrijgeven op 19 mei. Eerder doken al geruchten op over een remaster van Mafia 2. Het laatste nieuws rond de franchise was dat het Twitter-account van de franchise na twee jaar plots tot leven kwam.

Dit artikel delen:

Lees meer

Epic onthult Unreal Engine 5-demo, draait op PS5-hardware Geen Intel videokaart voor gamers in 2020
29

Reacties op: Mafia Trilogy aangekondigd met korte teaser

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fappert

    • 13 mei 2020 16:10
    Deel 1 was zo gaaf….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 13 mei 2020 16:27
    Deel 1 remaster? Ik durf het bijna niet te hopen… wat een geweldige game!

    Voor de Switch dan ook please? :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Weerzinwekkend

    • 13 mei 2020 16:54
    Ja deel 1 remaster graag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 14 mei 2020 07:44
    @Weerzinwekkend

    Weerzinwekkend gewoon haha! Die wil ik ook graag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 13 mei 2020 16:59
    Toen ik deel 2 kocht kreeg ik er 'gratis' deel 1 bij.
    Omdat ik over dat deel 1 altijd ernom lovende dingen las heb ik eerst dat deel helemaal uitgespeeld.

    Voor de tijd dat hij uitkwam was het goed, maar in de loop van de tijd zijn er heel wat betere games uitgekomen. Dus ik zou de verwachtingen voor nieuwe spelers wat temperen. roze bril is prima, maar ik zou die game niet nog in 2020 aanbevelen aan de meeste gamers.

    edit:
    blijkbaar is het eerste deel van de grond af aan opnieuw opgebouwd. ziet er tof uit.
    dan kan het natuurlijk wel de moeite waard zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 13 mei 2020 22:49
    @Roolio Deel 1 speel ik nog steeds graag. Ziet er op mijn pc prachtig uit in 4k,en is een stuk moeilijker en beter dan deel 2. Vooral de racemissie was heerlijk! En gelukkig niet schuilen om weer beter te zijn maar medicijnboxen zoeken. De verhaallijn is nog steeds zeer sterk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 15 mei 2020 11:19
    @Hendrik_Klein
    je hebt een erg sterke band met deel 1 en dat uiteraard helemaal prima.
    maar de game ziet er echt niet meer zo goed uit. een hd mod helpt wat maar het blijft een oude game. Het is trouwens niet om de graphics dat ik de game niet echt meer kan aanraden. Het is de houterige besturing en het vele rijden (haalt het tempo uit de game en daar moet je maar net van houden) dat waarschijnlijk nieuwe spelers gaat tegenstaan.

    maar aangezien het een remake wordt zal het vast goed zijn straks.

    Goed om te horen dat je nog steeds zo'n plezier beleeft met die oude game.
    Ik heb dat bv. ook met THPS2 en Resident Evil 4 dus ik herken het zeker wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 15 mei 2020 14:10
    @Roolio Ja mijn broertje speelt liever deel 2 vanwege het autorijden in deel 1. Maar ik geniet juist van de ontspanning tijdens het autorijden in deel 1,lekker de liedjes meezingen. Resident Evil 4 moet ik maar eens installeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 13 mei 2020 18:41
    Deel 1 moet niet remastered worden, die moeten ze echt opnieuw maken. Is te oud om alleen een beetje op te poetsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    weapon1201

    • 13 mei 2020 18:57
    @darkmanwls Eerste plaatje in de trailer belooft toch dat het poetsen aardig gelukt is, maar we zullen zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 13 mei 2020 19:09
    @weapon1201 Wie weet is het eerste deel wel een remake met de engine van Mafia 3.. Het eerste shot suggereert het idd wel een beetje..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 13 mei 2020 18:56
    Goed voorproefje voor Mafia 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    weapon1201

    • 13 mei 2020 18:58
    @TommyVercetti Alleen hopen dat deel 4 niet zo waardeloos wordt als deel 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 13 mei 2020 19:48
    @weapon1201 Ik heb geruchten gehoord dat het in 70s Las Vegas is, klinkt mij wel goed.


    Mafia 4 will take place in Las Vegas during the 1970s, and it will be a direct sequel to the third entry. Gamers will play as an all-new protagonist during the golden years of organized crime. The leaks didn’t confirm if any characters will return from previous games, but that it would be “very Scorsese-esque.” That could mean it will be akin to films like The Departed or Goodfellas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ferio

    • 13 mei 2020 19:36
    Jullie lopen achter @gamer

    https://www.microsoft.com/en-us/p/mafia-definitive-edition/9nzc09nnr93l?activetab=pivot:overviewtab

    Microsoft heeft het al online gezet met een release op 28 augustus en blijkbaar komen ze alle 3, waarvan dit het eerste deel is en compleet vernieuwd is van de grond af.

    Edit: inmiddels is de pagina verwijderd.. Slim hoor Microsoft.. zal vast wel ergens een backup staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 13 mei 2020 19:46
    @Ferio Shit, leip! Bedankt voor de link! De screenshots van het eerste deel zien er geweldig uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 13 mei 2020 19:52
    @Ferio Zo die screenshots zien er goed uit nu al meer hyped voor deze game dan voor Ghost of Tsushima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 13 mei 2020 20:15
    @Ferio
    bedankt voor de link. ziet er tof uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • sanderth

    • 13 mei 2020 22:59
    @Ferio Zo hey! Die zag ik even niet aankomen. Heb deel 1 gespeeld, maar vond de gameplay echt wat lomp. Zeker goed verhaal, maar ik heb hem uiteindelijk om de een of andere reden met een cheatengine/trainer uitgespeeld.

    Ben wel positief gestemd dat er blijkbaar een remake onderweg is. Super vet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 13 mei 2020 20:07
    deel 1 graag geremaked met RTX en Fmod sound