Het nieuwe maximale level zou al binnen een uur na lancering zijn bereikt, maar dit gebeurde via bepaalde exploits. Ontwikkelaar Blizzard heeft daar inmiddels maatregelen tegen getroffen en desbetreffende spelers teruggefloten.
Anderen hebben via de bèta waarschijnlijk al een plan van aanpak opgesteld om zo efficiënt en daarmee snel mogelijk level 100 te bereiken. Dit onder meer door veel daily quests in te leveren en daarbij gebruik te maken van teleportatievoorwerpen om zo de in-game reistijd te minimaliseren.
Warlords of Draenor is de vijfde uitbreiding voor World of Warcraft, dat eind november officieel tien jaar bestaat. Blizzard bracht vandaag ook de launchtrailer van het spel uit.
Reacties op: Level 100 al bereikt in World of Warcraft: Warlords of Draenor
Nickiit
levelen is deprimerend, en ben blij dat ik ermee ben gekapt!
verrot klere spel is t.
Panzermeister
Vind het wel triest dat het uberhaupt mogelijk is om te exploiten naar max level binnen een paar uur tijd. Geeft aan dat het levelen totaal niet als belangrijk meer gezien wordt door Blizzard.
Replay-DB
Dus binnen 1 uur level 100 bereikt in een spel dat 10 jaar bestaat. 1:100:10, misschien n verborgen hint? ;-)
Vraag me alleen wel af waarom je zo achterlijk snel klaar wilt zijn met het bereiken van dit doel. Ik zou denken dat door de level cap te verhogen je steeds meer tijd kwijt zou moeten zijn om van het ene naar het volgende level te kunnen levelen.
Armada_ace
I rest my case, er zullen altijd haters blijven…maar hou het lekker voor je… Jullie zouden eens een aantal dagen moeten speen dan kun je zien hoe het levelen wel heel bveel aandacht heeft gekregen
Vogeltje
Ik begin in december met de game, dan kan ik rustig naar 100, zonder dat ik moet wachten op respawns e.d.
geert1
En er is hier gebruik gemaakt van exploits, plus trucjes die ze hebben gevonden in de bètaversie. Dit spreekt dus niet voor de ervaringen van de gemiddelde speler, en Blizzard heeft ook al ingegrepen om dit supersnelle levellen te beperken.
Skjip
Anyways have fun
Mrblueeyes
Als je het niks vind, kom hier dan niet lopen zeiken.
Vogeltje
Ook ik heb over de jaren heen een aantal (grote) breaks gehad van de game. Maar toch blijft het voor mij altijd wel weer leuk. Ik speel ook nog altijd maar een character en heb deze al sinds launch van WoW vanilla.
Snap dus best dat jij, en vele anderen, erop zijn uitgekeken.
darkmanwls
Snoocky
bigds9fan
Ragingbully
ShadowX
Archer
Twilight's hammer ook.. queue voor 750 personen.. 20 min wachtrij.. Garrisons wilde als onafhankelijke instances niet laden; resultaat iedereen stond boven op elkaar en er gebeurd helemaal niets.
Even een kritische noot toevoegen; ik speel dit spel bijna 11 jaar (Ik zat ook in de US closed Beta en was veel eerder dan er uberhaupt iets in EU begonnen is.) maar elke keer is het raak; nieuwe release is herrie op de servers.
Toen ik nog bij een niet nader te noemen bank werkte en MING (oops nou zeg ik het toch) gedurende de kerstpiek draaide, hadden we soms een concurrent aantal users (dus aantal onafhankelijk users) van ongeveer 3 miljoen. Dat is heeeeeel veel. Dan zijn je loadbalancers echt aan het zwoegen maar je weet dat het er aankomt; hebt extra ruimte gereserveerd en meer data capaciteit gealloceerd.
Blizzard weet dit ook en toch gaan ze uit van de 'average' en niet van de 'piek' belasting. En dat is voor mensen die 13 euro per maand betalen een beetje jammer…
/kritiek off :)
Voor de rest ziet het er fantastisch uit.
Gregoryviper
Twisle
Gehaktbal321
Xanadu
ShadowX