Nieuws
Baldur's Gate 3

Larian raadt fans af om Baldur's Gate 3 te reserveren

Binnenkort hopelijk meer duidelijkheid over releasedatum

Geschreven door Michel Musters op
Ontwikkelaar Larian Studios raadt fans af om Baldur's Gate 3 op dit moment te reserveren.

"Pas op wanneer je Baldur's Gate 3 ergens reserveert op dit moment", aldus Micael Douse van Larian op Twitter. "We hebben geen pre-order periode en geen plannen om met retail samen te werken, en geen derde partijen die het spel distribueren. We hebben nog geen prijs of releasedatum aangekondigd. We kunnen je niet garanderen dat je iets van ze ontvangt."

Douse laat daarna weten dat Larian Studios niet kan verzekeren hoeveel exemplaren winkels van het spel ontvangen. Daarbij zullen er voor release van de game geen codes van het spel bestaan.

Eerder gaf Larian al aan dat Baldur's Gate 3 in augustus dit jaar zou verschijnen, maar er is nog altijd geen precieze releasedatum bekend. Fans zijn daardoor bang dat het spel wordt uitgesteld. Douse laat op Twitter echter weten dat er "binnenkort groot nieuws" volgt.

Baldur's Gate 3 staat gepland voor pc en Google Stadia.

Dit artikel delen:

Lees meer

Setsuka komt naar Soul Calibur 6 Street Fighter 5 twee weken lang gratis te spelen
10

Reacties op: Larian raadt fans af om Baldur's Gate 3 te reserveren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    SuperDre

    • 2 augustus 2020 16:35
    Tja, digital release, waarom zou je preorder doen, het is niet alsof het aantal exemplaren op raakt zoals bij fysieke verkoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 augustus 2020 19:43
    @SuperDre Dat zou je denken, maar ik heb het meegemaakt dat bij de release van star wars: empire at war op steam, er geen codes genoeg waren en dus velen een aantal dagen moesten wachten voor ze konden spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 2 augustus 2020 17:35
    '' That's not fair for desesperate players''

    Wow. Ik blijf me verbazen over hoe debiel sommige mensen op het internet zijn. Stel je niet zo aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 augustus 2020 19:45
    @WvA lol, hij zegt ook Desesperate, ipv Desperate :P Dat zegt al iets over het niveau.
    Tenzij Desesperate een woord is wat ik niet ken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 3 augustus 2020 12:00
    @darkmanwls Een typfout of een irritante autocorrectie fout of buitenlands zijn zegt iets over iemands niveau?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 3 augustus 2020 15:10
    @SevenEight Een typfout is als je 1 of 2 tekens verkeerd hebt of zo, niet door er een paar extra bij te verzinnen, en autocorrect veranderd niet in een niet bestaand woord, dat gaat lijnrecht in tegen de functie van autocorrect. Dus ja, ik blij bij m'n punt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 3 augustus 2020 17:55
    @darkmanwls Dyslexie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 augustus 2020 01:46
    @SevenEight Nogmaals, ik blijf bij mijn punt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Boondock Saint

    • 2 augustus 2020 20:37
    What a Douse

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fpsbig

    • 3 augustus 2020 09:10
    Behalve echte limited of collectors editions snap ik het hele pre orderen niet, laat staan er al vast voor betalen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de normale versie van een game op was ofzo.