Ter promotie van haar nieuwste game Knight Rider heeft Davilex de bezoekers van de Arena Boulevard afgelopen zaterdag wel heel erg weten te verrassen. Voor de Media Markt stond immers KITT, de zwarte bolide die centraal staat in deze game. Het was voor sommige mensen een zeer nostalgische gebeurtenis hun jeugdliefde zomaar in levende lijve voor de Media Markt aan te treffen:Ter gelegenheid van de release kon men op de foto met de zwarte bolide. En dat liet men zich geen twee keer zeggen. Veel kinderen en veel vaders wilden zich wel laten vereeuwigen met de ultieme jongensdroom. 'Het is echt jeugdsentiment', zei een van de vaders. 'Ik moet nu mijn zoon bellen, hij is helemaal gek van die auto', riep een andere voorbijganger.

Ook in de Heineken Music Hall, die helemaal in het teken stond van de Jaren 80, kregen de mensen de kans om een ritje te maken op de motorkap van KITT. De foto's stralen in elk geval vreugde en genot uit. Of dit ook met het spel het geval is kan je zelf uitproberen, Knight Rider The Game ligt momenteel namelijk voor je klaar in de winkels.