Nieuws
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning officieel aangekondigd

Verschijnt op 18 augustus voor pc, PS4 en Xbox One

Geschreven door Michel Musters op
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning is gisteravond officieel aangekondigd.

De remaster van de rpg komt op 18 augustus naar pc, PlayStation 4 en Xbox One. Gisteren verscheen de game nog voor de aankondiging plotseling in de Microsoft Store. Toen bleek al dat het spel wordt uitgegeven door THQ Nordic en ontwikkeld door Kaiko.

Kingdoms of Amalur: Reckoning speelt zich af in de mysterieuze wereld van Amalur. Spelers komen daarbij langs vele steden, personages en bloeddorstige monsters. De wereld is tot leven gebracht door de schrijver R. A. Salvatore, de grafische stijl is bedacht door Todd McFarlane.

Een trailer is er nog niet, maar hieronder staat wel al enkele screenshots.

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

Dit artikel delen:

Lees meer

Diverse recente EA-games staan nu op Steam Guerrilla Collective uitgesteld naar volgend weekend
10

Reacties op: Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning officieel aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    alex201

    • 5 juni 2020 09:02
    Toch wel heel erg ondergewaardeerd als je het mij vraagt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 5 juni 2020 09:19
    @alex201 Zeker! Een van de betere RPG's als je het mij vraagt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rashura

    • 5 juni 2020 09:27
    Erg coole game, zeer genoten van de rijke fantasy wereld en super smooth RPG action gameplay. Heeft ook een lekker Fable sfeertje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fred6er

    • 5 juni 2020 09:41
    Amular was toen al een hele dikke game! Nog steeds jammer dat het niet zo populair is geworden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 5 juni 2020 14:19
    @Fred6er kwam omdat het iets van 2 maand na skyrim uitkwam, compleet onder de radar gevlogen voor de meesten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Montanus

    • 5 juni 2020 10:22
    Ik vind het een interessant spel, dat me weliswaar een tijd lang bezig houdt, maar op enig moment gaat vervelen. Het is zó groot dat het soms langdradig en eentonig wordt. Ik ben er tot op heden dan ook niet in geslaagd het uit te spelen.

    Misschien dat ik nu een volgende poging waag, hoewel ik vermoed dat ook die zal sneven. Het spel wordt immers mooier, niet kleiner of compacter :- )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    N0rthstar

    • 5 juni 2020 10:43
    Staat nog steeds geïnstalleerd, maar uiteindelijk in totaal pas 2 uur gespeeld. Het had me nog niet heel erg kunnen grijpen, maar lijkt me erg coole game. Tis alleen weer zo'n time commitment >.<

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 5 juni 2020 11:32
    Jammer, geen Switch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    captain vimes

    • 5 juni 2020 17:52
    Dat meen je!! Afgelopen winter had ik deze juist weer helemaal doorgespeeld hahaha. Had er goede herinneringen aan en het bleek nog steeds leuk om op te pakken. Flink wat uren zoet mee geweest: had ik maar even een paar maanden gewacht ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 6 juni 2020 09:07
    Ik vond het wat meer een action game dan RPG maar juist daarom speelde het heel lekker weg. Ga de remaster wss wel halen