Kingdom Hearts 4 gaat op Unreal Engine 5 draaien

Kingdom Hearts 4 gaat op Unreal Engine 5 draaien

Kingdom Hearts 4 moet uiteindelijk op de Unreal Engine 5 draaien.

Dat heeft Square Enix verteld aan de Japanse publicatie Famitsu. De game zou in de eerste trailer, die afgelopen zondag werd getoond, nog op Unreal Engine 4 draaien. Maar de uiteindelijke game moet op de nieuwe engine draaien, waardoor er onder andere betere lichteffecten en meer details te zien zijn.

Het is onbekend wanneer Kingdom Hearts 4 uit moet komen. Square Enix heeft ook nog niet bevestigd op welke platformen het spel te spelen is. Fans hebben de eerste trailer al doorzocht op meer details en het lijkt er op dat spelers in de game Star Wars-gebieden kunnen bezoeken, al is dit nog niet officieel bevestigd.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Ja mn moeder draait ook op UE5. Als games maar niet teveel op elkaar gaan lijken.

0
test

@LordLuc Engines zeggen vrijwel niets over hoe een game eruit ziet. Bieden enkel de mogelijkheden om een game goed en redelijk soepel mee te bouwen. UE5 is gewoon een zeer gebruiksvriendelijke engine, daarom wordt het door de industrie tegenwoordig omarmt. Zeker omdat engines tegenwoordig ook nog eens erg duur zijn om te maken.

0
test

@LordLuc Ik neem aan dat je snapt dat engines niet het uiterlijk bepalen van een game. Het zijn tools om makkelijker een game te maken. En ze bieden mogelijkheden. Op Unreal engine 4 draaide bijvoorbeeld final fantasy 7 remake Dragon ball FighterZ En een game als Yoshis crafted world. Die kun je toch niet gaan noemen als games die op elkaar lijken zelfs niet een kwa art style. Denk dat je je vergist in dat een engine niet het uiterlijk bepaalt. Enkel mogelijkheden en een soort van gebruikersvriendelijkheid bied om je game te maken.

0
test

@watashi wa maurice desu. Kan me bij Unreal Engine 3 wel herinneren dat games die daar mee gemaakt werden toch vaak wel herkenbaar waren aan bijvoorbeeld de manier waarop spotlights er uit zagen etc. Engines worden nu echter zo geavanceerd dat alle spellen gemaakt met UE5 eerder bijzonder veel raakvlakken met de realiteit op het gebied van licht, schaduwen en details in de verte zullen hebben.

0

Aanbevolen voor jou