Killer7: een "verhelderend" interview met de maker | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

OK, je hebt originele games en je hebt originele games. En dit is een originele game. Killer7 is een game waarvan er grafisch geen andere is. De artistieke cell schaded omgevingen met de meest weirde vijanden geven je een compleet uniek beeld op de speelwereld. Daarbij komen ook nog eens een vernieuwend gameplay en een verhaal dat voor alle interpretaties vatbaar is. De mensen van IGN wilden wel wat meer weten over dit spel en interviewden regi eur Suda-san. Maar het lijkt er op dat het interview dat hier is te lezen meer vragen oproept dan antwoorden. Lees het en oordeel voor jezelf. Verder zijn er ook nog een aantal nieuwe screenshots te zien die benadrukken wat voor een rare, maar oh zo intere ante game dit wordt.IGN: How is it that there are seven different versions of Smith? Mr. Suda: In 1952 at the Union Hotel in Philadelphia, Harman and the seven "Smiths" met and made a pact to work together towards a common goal.

The seven personalities within Harman have started to "wake up" and realize each other's existence. Harman has the power to make these "personalities" real. Not only does his mind change, but he goes through a physical transformation.

IGN: Can you control each different version? Mr. Suda: Yes. However, you can only change personalities at fixed locations. You can also occasionally control Harman Smith.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou