Nieuws
Jurassic World Evolution 2

Jurassic World Evolution 2 komt vandaag op Xbox Game Pass te staan

Life finds a way

Geschreven door Michel Musters op
Jurassic World Evolution 2 komt in de loop van vandaag op Xbox Game Pass te staan.

Dat is vandaag plots aangekondigd nog voordat Microsoft de Game Pass-line-up voor de rest van deze maand bekend heeft gemaakt. De eerste Jurassic World Evolution stond al op Game Pass.

Het vervolg op de in 2018 verschenen park builder heeft een nieuwe campagne die het verhaal van Jurassic World: Fallen Kingdom opvolgt. Ook bevat de game de Chaos Theory-modus, waarin diverse belangrijke momenten uit de Jurassic World-filmfranchise worden nagespeeld. Logischerwijs zijn er ook Challenge- en Sandbox-modi. In die laatste kunnen spelers het dinopark van hun dromen bouwen. Het spel kwam eind vorig jaar uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

XMG Apex 15 Max-laptop komt met desktop-cpu's tot Ryzen 9 5950X Microsoft werkt mogelijk aan tool voor maken van dynamische achtergronden op Xbox en pc
8

Reacties op: Jurassic World Evolution 2 komt vandaag op Xbox Game Pass te staan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Improv

    • 17 mei 2022 12:16
    Awesome! Heel erg verslavend deze game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • lightyears

    • 17 mei 2022 12:33
    Fantastisch nieuws. Ik hoor anderen dan soms wel klagen over dat er te weinig goede games op gamepass staan, maar dat vind ik zelf absoluut niet. Ik was kort geleden van plan deze game aan te schaffen maar schrok van de 60 euro. Nu staat hij dan gewoon op gamepass. Een net nieuwe game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GangstaLean

    • 17 mei 2022 12:37
    @lightyears Dat vind ik dus ook! Elke maand wel 1 of 2 games die ik graag speel (en nog een paar die ik probeer maar niet verder mee ga). Later deze maand nog de nieuwe Sniper Elite 5, kijk ik ook naar uit :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Riyakuya

    • 17 mei 2022 12:51
    @lightyears ik snap niet waar die mensen het over hebben. Als je alleen maar Call of Duty en GTA speelt misschien (totdat Activision van MS is) maar verder staan er toch behoorlijk wat toffe games op. Zoveel zelfs dat je ze nooit allemaal gespeeld krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 17 mei 2022 14:04
    @lightyears Dat zijn meestal mensen die alleen maar de aller nieuwste AAA games willen spelen en niets geven om AA of indie games. tja voor hun is gamepass niets nee, maar mensen die net zo graag indies of AA spelen of een paar maand kunnen wachten op AAA games is gamepass, en straks ps plus extra ook, gewoon een goede service

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormX

    • 17 mei 2022 15:18
    en volgende week Sniper Elite 5!
    Stiekem altijd wel leuke spellen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • sc00byd00die

    • 18 mei 2022 02:20
    @StormX Ook maar eens proberen na zombie army trilogy en 4 gespeeld te hebben!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 17 mei 2022 17:34
    Deel 1 heb ik me meer dan prima mee vermaakt.
    Voor mij werkt het bouwen en managen van een park heel verslavend.