Nieuws
Fortnite

John Cena wil betrokken blijven bij Fortnite

De eerste skin smaakt naar meer

Geschreven door Jari Klapwijk op
John Cena wil op meerdere manieren betrokken blijven bij Fortnite.

Dat schrijft hij op Twitter. "Overweldigd door de reactie van de Fortnite-community en zo dankbaar om nu een skin te hebben in de game", schrijft hij. Ik kijk nu al naar meer manieren om betrokken te blijven. Bedankt!" Het is nog onduidelijk op welke manier Cena betrokken wil blijven en of Epic Games daarvoor open staan.

John Cena werd vorige week als skin toegevoegd aan Fortnite. Het gaat om een overkoepelende promotie van de Amerikaanse worstelorganisatie waarbij er ook WWE-sterren naar Rocket League en Fall Guys komen.  Ook kunnen er diverse accessoires gekocht worden, alsmede zijn iconische 'U Can't C Me'-taunt als een emote.

De timing van de promotionele actie is opvallend. Pas geleden kondigde voormalige CEO en voorzitter van WWE Vince McMahon aan met pensioen te gaan. Dit te midden controverse rondom claims dat hij voormalige WWE-werknemers zwijggeld betaalde om affaires binnen het bedrijf in de doofpot te stoppen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste beelden NBA 2K23 onthuld Resident Evil-content Dead by Daylight gelekt
22

Reacties op: John Cena wil betrokken blijven bij Fortnite

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ravw

    • 1 augustus 2022 12:47
    Wie mag dit nou weer zijn ?
    Moest het even opzoeken op Google dat het een of andere worstelaar was .
    De laatste keer dat ik worstelen keek was nog met Hulk Hogan, en Mr T

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GameGn0me

    • 1 augustus 2022 13:06
    @ravw Het is de volgende in de lijn van die worstelaars die de overstap aan het maken is naar andere entertainment. Hij probeert ook langzaam aan de weg te timmeren als acteur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 1 augustus 2022 13:09
    @ravw Hij heeft toch ook al wel in meerdere holywood films en series gespeeld. Ik volg t Amerikaanse worstelen ook allang niet meer, maar ik wist toch wel wie John Cena is.
    Niet dat ie een favoriet is, dat zal altijd Undertaker blijven

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 1 augustus 2022 13:21
    @Messtranor
    heb even gekeken in welke films hij gespeeld heb, ja ik heb er een paar van gezien .. maar weet niet altijd welke acteurs er mee spelen in films.
    Maar nu ik ook zijn gezicht ziet herken ik hem wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 1 augustus 2022 13:41
    @ravw
    Hij speelt ook in de serie Peacemaker, dikke aanrader, echt hilarisch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 augustus 2022 16:52
    @The_Stifmeister ja ging stuk om de serie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 1 augustus 2022 17:54
    @The_Stifmeister Peacemaker is inderdaad erg lachen. Moet het wel nog helemaal af kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Darkness2K7

    • 1 augustus 2022 20:43
    @ravw iedereen heeft toch wel de laatste Fast & Furious gezien …
    hij speelt de broer van Don :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 2 augustus 2022 16:08
    @Darkness2K7
    Nee niet gezien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Darkness2K7

    • 1 augustus 2022 20:42
    @Messtranor Stone cold …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 1 augustus 2022 14:30
    @ravw
    Eigenlijk wel logisch dat je hem niet kent, hij is immers onzichtbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RlTCHlE

    • 1 augustus 2022 16:49
    @ravw hij is vooral bekend van al het drama om hem en bella hadid ofzo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Gekke Dirkie

    • 2 augustus 2022 10:21
    @RlTCHlE welk drama doel je op? Heb je een linkje?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 augustus 2022 16:51
    @ravw misschien ken je hem van transformers bumblee film.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 2 augustus 2022 16:09
    @hulstpower Ook niet gezien , ben niet zo van dat soort films

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 augustus 2022 16:12
    @ravw dat kan he, was in mijn jeugd mij fav tekenfilm en speelgoed samen met heman en gi joe dus altijd een zwak voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 2 augustus 2022 23:27
    @hulstpower Ik heb ook de tekenfilms wel zitten kijken.
    Maar verder nee , niet echt mijn ding om daar dan ook weer films van gaan zitten kijken.
    Was meer van de Jonnie Bravo, South park

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 augustus 2022 06:19
    @ravw bravo geweldig, john cena zou hem zo kunnen spelennkwa uiterlijk alleen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 1 augustus 2022 17:33
    @ravw hij is inmiddels ook behoorlijk bekend van films, net zoals The Rock. Ik neem aan dat je wel eens van suicide squad en Peacemaker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 1 augustus 2022 14:30
    Dit is eigenlijk oneerlijk… iemand met deze skin is onzichtbaar voor alle tegenstanders.