Nieuws

Jade Empire gratis te downloaden op Origin

Ter ere van het tienjarige bestaan van de game

Geschreven door Aida . op

De rpg Jade Empire is sinds gisteren gratis te downloaden op Origin. De aanbieding is ter ere van het tienjarige bestaan van de game. 

Jade Empire kwam in 2005 uit voor de Xbox en werd uitgegeven door BioWare, dat daarvoor Knights of the Old Republic ontwikkelde. Het spel introduceerde een nieuw combatsysteem en bevatte daarnaast een interessant verhaal. Er verscheen een Special Edition voor de pc waarin onder andere verbeterde AI was verwerkt.

De actie op Origin is beschikbaar voor gelimiteerde tijd. 

Bron: Origin

Dit artikel delen:

Lees meer

Themalied Pokémon in Top 2000 Xenoblade Chronicles X vanaf vrijdag verkrijgbaar
12

Reacties op: Jade Empire gratis te downloaden op Origin

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Edwin1984

    • 3 december 2015 09:57
    Wat ik me hier nog van kan herinneren was een leuke actie rpg die erg kort en abrupt eindigde. Toch wel tof dat ze deze gratis aanbieden, en ideaal voor de mensen die altijd nieuwsgierig waren na deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 3 december 2015 10:18
    Gewoon aangeven om te downloaden, maar je hoeft em niet meteen te downloaden, want hij is dan aan je origin collectie toegevoegd en is dus vanaf dan altijd voortaan beschikbaar voor je om te downloaden/spelen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Pug205GTi

    • 3 december 2015 10:39
    Top game, dit was de game die ik meteen kocht toen ik een XboX in huis haalde, had HALO 1 en 2 al ontzettend veel gespeeld bij vrienden dus die kwamen wat later, eerst deze gehaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 3 december 2015 11:12
    Kan iemand mij uitleggen waarom er staat "dit spel is een vervolg op knights of the old republic"?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 december 2015 12:34
    Kan iemand mij uitleggen waarom er staat "dit spel is een vervolg op knights of the old republic"?

    Volgens mij bedoelen ze spiritueel vervolg. Want dat is wat het wel is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 3 december 2015 13:39
    Kan iemand mij uitleggen waarom er staat "dit spel is een vervolg op knights of the old republic"?

    Volgens mij bedoelen ze spiritueel vervolg. Want dat is wat het wel is.

    Dus iedere bioware game is een spiritueel vervolg op de vorige game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 december 2015 13:44
    Kan iemand mij uitleggen waarom er staat "dit spel is een vervolg op knights of the old republic"?

    Volgens mij bedoelen ze spiritueel vervolg. Want dat is wat het wel is.

    Dus iedere bioware game is een spiritueel vervolg op de vorige game?

    Zoek oude reviews van de game maar op. Iedereen ziet het als de spirituele opvolger van kotor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 3 december 2015 17:38
    Nein. Jade Empire heeft niets met Starwars te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 3 december 2015 17:39
    Jade Empire heeft niets met Starwars te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SnelleSjonnie

    • 3 december 2015 11:20
    "Het spel was een vervolg op het spel Knights of the Old Republic."

    lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 3 december 2015 12:21
    "Het spel was een vervolg op het spel Knights of the Old Republic."

    lol

    Ja het spel is net zozeer een vervolg op Knights of the old republic als dat The last of us een vervolg is op uncharted. De ontwikkelaar is hetzelfde. Maar daar is alles wel mee gezegd. Compleet ander universum.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 december 2015 12:11
    Heb hem nog liggen voor de oude X. Gaaf spel!