Nieuws
The Division Heartland

Inschrijven voor gesloten bèta The Division Heartland nu mogelijk

Ook is er een nieuwe bèta voor Division Resurgence van start gegaan

Geschreven door Michel Musters op
Mensen kunnen zich nu inschrijven voor een gesloten bèta van The Division Heartland.

Inschrijven om kans te maken op toegang tot de test kan hier. Ubisoft toonde gisteren meer van het spel tijdens de Ubisoft Forward-livestream. Zo werd er meer van het fictionele stadje Silver Creek getoond, alsmede de Storm Operations-modus, waarin 45 spelers samenwerken om het op te nemen tegen voormalige Division-agenten.

De gratis game wordt omschreven als een survival actie-shooter in het The Division-universum, waarbij spelers één van zes Division-agenten besturen. Het spel moet qua gameplay lijken op de eerdere delen en ergens begin volgend jaar uitkomen op pc, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One en Xbox Series X en S.

Daar bleef het niet bij qua The Division-aankondigingen: mensen kunnen zich ook inschrijven voor een nieuwe bètatest voor de mobiele game Division Resurgence. Deze bèta begint vandaag al en richt zich op de Conflict PvP-modus en de Dark Zone.

Tot slot kondigde Ubisoft aan dat dinsdag het tiende seizoen van The Division 2 begint, genaamd Price of Power. Daarin zitten nieuwe missies waarin spelers op zoek gaan naar generaal Peter Anderson.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mario + Rabbids: Sparks of Hope-video draait om baasgevecht Trackmania verschijnt begin volgend jaar op consoles
12

Reacties op: Inschrijven voor gesloten bèta The Division Heartland nu mogelijk

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    gusanito

    • 11 september 2022 12:35
    Nee dank je. Ik ben in 1997 gestopt met deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 11 september 2022 15:53
    @gusanito
    Toen was je nog niet eens geboren man

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 11 september 2022 20:29
    @CroniC 1986 represent xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 13 september 2022 13:10
    @gusanito
    Post maar even een foto van je ID kaart dan :p

    Nee hoor, ik geloof je. Iemand van 97 zal Full Throttle nie gespeeld hebben ;)
    (De orginele versie)

    Wanna know what might look good on that nose? The bar!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 13 september 2022 15:09
    @CroniC Haha, nee inderdaad.

    I uhhh.. fixed your door. It was.. sticking.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 13 september 2022 15:54
    @gusanito
    Haha ja, toffe game blijft dat zeg. Moet zegge dat ik als jong ventje wel e.e.a. opgezocht had. Wilde niet weer vastlopen net als met Kyrandia 3. Wat een wazig spelletje was dat zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 13 september 2022 18:31
    @CroniC Ahh man echt wel. Op een gegeven moment moet je tegen een specifieke steen aanschoppen in de muur om in Corleys kantoor te komen. Hoe mensen dat uitvinden zonder guide???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 13 september 2022 19:07
    @gusanito
    Ja dat verzinnen alleen psycho's zou je denken.

    Denk dat ik m maar weer ga doorlopen. Lang nie meer aan gedacht tot aan vandaag haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 13 september 2022 23:32
    @CroniC Veel plezier. Ik speel echt om de zoveel jaar Full Throttle en Grim Fandango. Echt jeugdsentiment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 17 september 2022 17:55
    @gusanito
    Haha same here. En uiteraard Day of the Tentacle niet vergeten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 22 september 2022 17:02
    @CroniC Die moet ik dus nog steeds een keer spelen. Vooral nu er een mooie remaster van is. Ga nu eerst alle Monkey Islands spelen in aanloop naar de nieuwe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 22 september 2022 20:03
    @gusanito
    Die is zo grappig, en er staat in de game ergens een PC waar je Maniac Mansion helemaal kan spelen ;)

    Ik was precies t zelfde van plan met Monkey Island