Nieuws

Inhoud update No Man's Sky bekend

Voegt o.a. het bouwen van basissen toe

Geschreven door Peter Paardekooper op
De Foundation-update voor No Man's Sky verschijnt deze week, en ontwikkelaar Hello Games heeft vrijgegeven wat er precies met deze update wordt toegevoegd.

Zo is de game nu te spelen in drie modi: regulier, Creative, en Survival. In de Creative-modus moeten spelers een zo groot mogelijke basis proberen te bouwen en in de Survival-modus wordt de game een stuk uitdagender.

Basissen bouwen is nu ook toegevoegd, evenals de functie om vanuit elk ruimtestation te kunnen teleporteren naar de thuisbasis. Spelers kunnen nu ook nieuwe objecten bouwen: save-points komen van pas in Survival en Permanent waypoints helpen bij het terugvinden van belangrijke locaties.

Tenslotte kunnen spelers nu ook Freighters huren, die kunnen helpen met het vervoeren van nieuwe loot en verschillende items.

De volledige patchnotes zijn te vinden op de website van No Man's Sky.

Bron: No Man's Sky.com

Dit artikel delen:

Lees meer

Final Fantasy 15 krijgt release-commercial Fan maakt Zelda: Majoraā€™s Mask in vr
10

Reacties op: Inhoud update No Man's Sky bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • mcbrew

    • 28 november 2016 14:19
    Dit is het begin hoop ik. Ze hadden dit uiteraard al eerder moeten doen, maar ik zie zeker nog potentie in No Man`s Sky.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Magister

    • 28 november 2016 14:32
    Gister nog even uitgeprobeerd. Sommige dingen zien er inderdaad beter uit, maar de rest is weer een hele puzzel om uit te zoeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 november 2016 15:22
    Ik zie op de pc wel dat ie na de patch nog slechter draait. ondanks dat ik ver boven de aanbevolen specs zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zodanmaar

    • 28 november 2016 15:36
    @darkmanwls
    Bij mij ook helaas. T stottert er over. Soms valt ie terug naar 14fps en dat met een 980tišŸ˜µ

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Magister

    • 28 november 2016 16:30
    @darkmanwls tijdens het spelen heb ik daar geen last van gehad, maar tijdens het opstarten wel. Het duurde nu bijna 3 minuten eer hij opgestart was en tijdens het inladen had ik een fps van 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mozlan

    • 28 november 2016 18:14
    De update belooft veel maar Hello Games en beloftesā€¦ ik wacht het afā€¦ ik ben in elk geval blij dat ik de game nog niet heb ingeleverd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 29 november 2016 00:02
    The first update of many, goed dit is een stap in de goede richting. Ben wel enigszins verbaasd dat er Ć¼berhaupt nog updates voor komen na alle haat :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 29 november 2016 09:33
    @Edwin1984

    Veel haatā€¦.maar toch heb ik ook veel liefde gelezen en denk ik dat er echt veel potentie in zitā€¦mij is de game ook niet echt tegengevallen (vorige week gekocht toevallig)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 29 november 2016 23:53
    @unipro81

    Helemaal met je eens, er zit echt een hoop potentie in deze game maar hebben dit echt compleet verkeerd aangepakt.

    Hoewel de prijs veel te duur was heb ik me er toch kostelijk mee weten te vermaken dankzij een beetje realistisch verwachtingspatroon :) OkƩ en het maken van screenshots waar stiekem nog het meeste tijd in heeft gezeten :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 29 november 2016 00:02
    The first update of many, goed dit is een stap in de goede richting. Ben wel enigszins verbaasd dat er Ć¼berhaupt nog updates voor komen na alle haat :p