Wilson legt uit dat Blizzard de Inferno-modus uitvoering heeft laten testen door een aantal hardcore Diablo-spelers binnen het ontwikkelteam. Toen zij de moeilijkheidsgraad uitdagend genoeg vonden, heeft de studio deze twee keer zo lastig gemaakt. "Omdat we weten dat, hoe goed we ook zijn, onze spelers altijd beter zullen zijn. We hebben het daarom zo moeilijk mogelijk gemaakt."
Volgens Wilson betekent dit niet dat de Inferno-modus enkel met een groep spelers is te voltooien. Dit vanwege het feit dat de moeilijkheidsgraad meeschaalt met het aantal spelers. Inferno met meerderen doorlopen is wel een van de interessante dingen aan de modus, stelt hij, vanwege "de mogelijkheid om verschillende klassen te combineren". Diablo 3 lanceert 15 mei.
Reacties op: 'Inferno-modus Diablo 3 dubbel zo moeilijk gemaakt'
marksmitje18
rpggamer35
http://www.ign.com/videos/2012/05/06/diablo-iii-blizzards-top-tips-for-inferno-mode
Mcvroegrijk
Anaujiram
Nog maar 8 dagen!
rpggamer35
rohirrimdwarf
geert1
Persoonlijk zal ik het spel waarschijnlijk gewoon op normal spelen, en daarna wat co-op enzo. Hou wel van een beetje uitdaging, maar te moeilijk hoeft van mij niet.
RagingRaven
Wat hij zegt is dat ze een intern team hebben van testers, deze medewerkers zijn voor hun doen behoorlijke 'hardcore' spelers, maar omdat hij weet dat de echte 'gamers/spelers' nog veel beter zullen zijn dan hun medewerkers hebben ze de moeilijkheidsgraad verdubbeld toen het interne testteam er nog net doorheen wist te komen.
Het zijn dus geen spelers uit de community geweest die geplaytest hebben, dit lijkt me een belangrijke nuance :)
geert1
Het mooie aan Diablo is dat er straks uitdaging te vinden is voor alle gamers, van beginner tot diehard, met bijbehorende beloningen in de vorm van items e.d. WoW heeft de laatste jaren ook steeds meer een opzet met meerdere moeilijkheidsgraden, en dat is uiteindelijk de enige manier om een grote doelgroep tevreden te stellen volgens mij.
rpggamer35
ShadowX
Dat we er zin in hebben is 1 ding wat zeker is, volgende week even 3 copies op halen zodat het hele gezin hier aan de Diablo 3 kan beginnen.
Xanadu
We zullen zien. :)
Anaujiram
RagingRaven
Het stond in het artikel alleen een beetje vreemd neergezet, je kon het namelijk lezen alsof ze een aantal diablo (1/2) hardcore gamers hadden uitgenodigd en het maximale wat zij aankonden nog hadden verdubbeld. Dan had het namelijk ietsjes moeilijker geweest en misschien wel te moeilijk.
RagingRaven
Ik dacht ook, maar weet niet zeker, dat het hier eerder ook al eens genoemd was.
vanGister
Zo zijn er mensen die verwachten dat ze er 2, maximaal 3 weken over doen en er zijn zelfs mensen die verwachten in 2015 Diablo toch wel neer hebben weten te halen op Inferno!
Zelf zie ik het als een uitdaging, die ik mob per mob (Mobs respawnen niet) zal uitspelen, Heerlijk!
Volgens de Bliz Forums zal de euwige digitale roem gaan naar de eerste die Inferno cleared op hardcore, zeker omdat HC niet ontwikkeld is met de gedachte dat ie HC zou kunnen clearen.
geert1
Mithax
nulian
Blizzard heeft al gezegd dat het bijna onmogelijk is om zonder dood te gaan door inferno te komen dus dat zal nog wel heel lang duren.
rpggamer35
Er zijn in totaal 4 verschillende moeilijkheids grades.
-Normal
-Nightmare
-Hell
-Inferno.
Hardcore mode kan je pas spelen na het spel te hebben uitgespeeld op welke graad dan ook. Harcore betekend wel dat je een 60 level char hebt. Als deze char dood gaat dan is het ook echt game over.
Hopelijk maakt dit het wat duidelijker?