Ruimte is beperkt, dus niet iedere PlayStation Plus-abonnee zal kunnen meedoen. Hoe geïnteresseerden kans kunnen maken op een plaats in de bèta zal ergens in de komende weken bekendgemaakt worden. In de bètatest van InFamous 2 kunnen spelers hun eigen missies voor het spel ontwerpen. De drie beste missies worden door ontwikkelaar Sucker Punch geselecteerd en in de uiteindelijke versie van het spel gestopt.

Missie-editor

In InFamous 2 krijgen spelers de mogelijkheid om hun eigen missies te ontwerpen, of bestaande missies aan te passen en deze met anderen te delen. Elke missie kan een eigen doel hebben zoals verdedigen, escorteren, vernietigen, overleven, schieten of het bereiken van een bepaald gebied. De missie-editor biedt dezelfde hulpmiddelen die de ontwikkelaars ook hadden.

Door het gebruik van filters kunnen spelers missies selecteren op moeilijkheid, genre en beoordeling. De best beoordeelde missies bereiken de Famous-status en de beste van die groep kunnen uiteindelijk benoemd worden tot Sucker Punch Featured Content. Die content is automatisch te zien voor elke speler die verbonden is met het PlayStation Network.