Indrema: wat ging er mis? (interview CEO) | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Zoals je gisteren kon lezen is de Linux console geannuleerd en hoeven we deze niet meer in de winkelschappen te verwachten. Daarmee wordt er kleine nieuwkomer in de consolewereld al direct verpletterd.GameSpy had een interview met Indrema CEO John Gildred over het uiteindelijke stoppen van ontwikkeling en de redenen die er zijn geweest om de stekker eruit te trekken.keric - (jobzone) what was the biggest obstacle, besides financing, for the Indrema box. a technical one?

jgildred - There were many technical obstacles. We had a tough time with heat management, latency between proce es, and of course, cost to build

keric - (Falconer) Q: Is there any chance of somebody swooping in, buying the company, and finishing the project?

jgildred - I'm afraid I was pursuing that one about 3 months ago. Didn't happen

keric - (Falconer) Q: Can John disclose how much money Indrema needed?keric - (Falconer) Q: Where ID and Loki approached for funding, or equity stake, etc? jgildred - I can't discu the money specifics, but we needed upwards of 10mil. Een leuk bedrag voor een bedrijf dat ernaast ook nog eens tegen het grote Microsoft (Xbox) op zou moeten boksen. Lees de rest van het interview op de GameSpy Daily.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou