Nieuws
Fallout 4

Illustrator van Fallout hint mogelijk naar nieuw deel

Chris Avellone geeft afbeeldingen vrij

Geschreven door Eline Oosterloo op
Fallout-illustrator Chris Avellone heeft plotseling een hoop afbeeldingen vrijgegeven, waaruit het idee ontstaat dat er misschien een nieuwe Fallout-game op komst is.

De afbeeldingen zijn gedeeld op de Facebook-pagina van de illustrator. Op de twintigste verjaardag van de Fallout-serie op 30 september plaatste Avellone de onderstaande Vault Boy-tekeningen.

Fallout

Een paar dagen hierna deelde de Fallout-illustrator een nieuwe profielfoto voor zijn Facebook-pagina, waarin een tekening te zien is van wat mogelijk de tekenaar zelf moet voorstellen die Vault Boy knuffelt met de woorden: "Ik heb je zo gemist."
Hierna volgde een afbeelding met dezelfde twee personages, waarin Chris Avellone duidelijk maakt dat hij zich bekeken voelt.

Dat de illustrator Vault Boy gemist heeft, zou kunnen betekenen dat het personage binnenkort terugkeert in een nieuwe Fallout-game. Dit is echter volledig speculatief, aangezien Bethesda dit niet heeft bevestigd.

Een aantal dagen geleden werd bekendgemaakt dat Fallout 4 VR gratis is bij aankoop van een HTC Vive tot 2 december, hoewel de game zelf pas vanaf 12 december gespeeld kan worden. De tekeningen zouden dus ook op deze game gericht kunnen zijn.

Vaultboy

Dit artikel delen:

Lees meer

Golf Story Volledige lijst auto's van Gran Turismo Sport onthuld
14

Reacties op: Illustrator van Fallout hint mogelijk naar nieuw deel

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • EdwinS

    • 9 oktober 2017 15:04
    Als dat zo is, dan graag ook een switch versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sgpw

    • 9 oktober 2017 15:44
    @edwins liever niet, ik wil dat ze echt een nieuwe engine gaan gebruiken en eindelijk echt in het volgende tijdperk arriveren, de vorige was qua vernieuwing een aanfluiting

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 9 oktober 2017 17:58
    @sgpw ik vond fallout 4 een gigantische vooruit gang op de matige graphics vn fallout 3 en nv. Altijd zo somber en simpel gekleurd. Ik had nu echt het idee dat ze iets probeerde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sgpw

    • 9 oktober 2017 18:47
    @bokahara ik heb het over de engine, niet alleen over hoe het er grafisch uit zag. voor mijn gevoel stamt die engine uit de tijd van TES oblivion

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DGM

    • 10 oktober 2017 07:28
    @sgpw

    Ja maar wát is er dan verouderd aan de engine? Ik bedoel, je roept het wel maar kun je het dan ook motiveren alsjeblieft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 9 oktober 2017 20:04
    @sgpw

    Als het goed is zal het volgende deel (die sowieso gaat komen) met een nieuwe engine aan de slag gaan. Fallout 4 is en was gewoon behoorlijk outdated, des te knapper het is wat voor resultaat die game hun gegeven heeft. Ze hadden met de release van Fallout 4 al aangegeven met een nieuwe engine te gaan werken maar dat dit nog enige tijd zal duren. Verwacht een nieuw deel op zijn vroegst eind 2019.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 9 oktober 2017 18:35
    Zou wel leuk zijn hoewel ik eigenlijk meer op een nieuwe elder scrolls zit te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 9 oktober 2017 19:48
    @hubertje +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 9 oktober 2017 19:38
    oh das zijn toch games die hoofdzakelijk bestaan uit bugs ? 👿

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 9 oktober 2017 19:54
    @fappingsnake

    Alles goed met je? Vriendje het uitgemaakt of zo? Je bent zo zuur de laatste dagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 9 oktober 2017 21:00
    @spreadthehate tis dat jij het zei :p

    Maar het klopt enigszins wel. Fallout is een groot spel, maar speelbaar. Veel bugs zijn niet essential of gamebreaking. En veel bugs worden ook opgelost door de community zelf genaamd (naam spel) unofficial patch. En dan de mod mogelijkheden. Dat fallout 4 meer mods heeft dan fallout 3 en new vegas bij elkaar zegt ook hoevee mensen het ook beter vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 10 oktober 2017 04:57
    @spreadthehate Niet zuur hoor :) Mag toch een mening hebben ?
    Ik heb fallout 3 en 4 allebei uitgespeeld, maar vind gewoon dat games van bethesda veel te veel bugs hebben en gliches en heel veel "cosmetische" foutjes. Het word tijd dat ze overgaan op een andere engine en een game uitbrengen die 95 % in orde is ipv 70 % die NA de release met patches word "gelijmt"
    Breng dan gewoon het product later uit, mensen kopen het toch wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 9 oktober 2017 22:41
    Ik heb genoten van Fallout 4 dus tegen een nieuw deel zeg ik zeker geen nee!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 10 oktober 2017 00:54
    Graag weer met fatsoenlijke rpg elementen erin graag. Dat was een flinke tegenvaller met deeltje 4 helaas.. We zullen er vanzelf achterkomen :)