Nieuws

Horizon Zero Dawn verschijnt 1 maart 2017; nieuwe trailer

Haalt dit jaar niet meer

Geschreven door David Kers op

Horizon Zero Dawn is vertraagd en verschijnt op 1 maart 2017 in Europa. Dit maakte Guerilla Games bekend middels een nieuwe trailer.

Volgens de Nederlandse ontwikkelaar geeft de nieuwe releasedatum het team meer tijd om de ambitieuze visie die men voor ogen heeft te kunnen afleveren. In de trailer zien we het hoofdpersonage Aloy en de gebeurtenissen die het begin vormen van dit avontuur. Tevens heeft men de Collector’s en Limited Edition van de game onthuld.

Horizon: Zero Dawn werd op E3 2015 onthuld en plaatst spelers in een open wereld die zich ver na de huidige tijd afspeelt. De natuur heeft de wereld overgenomen en mensen leven een primitief bestaan. Ze jagen op grote mechanische wezens die als dinosauriërs over de planeet lopen.

Horizon Zero Dawn verschijnt 1 maart 2017 voor PlayStation 4.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Watch Dogs 2 wordt woensdag onthuld Saints Row-ontwikkelaar kondigt Agents of Mayhem aan
15

Reacties op: Horizon Zero Dawn verschijnt 1 maart 2017; nieuwe trailer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Marley

    • 6 juni 2016 17:56
    Deze gaat op de verlanglijst!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Humpdog

    • 6 juni 2016 18:04
    Het moet veboden worden dat een game na het verschijnen van het eerste trailer, nog 2 jaar moet wachten voordat die uitkomt. Ik ga voor de collectors edition.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 6 juni 2016 18:12
    Dat wordt voor mij een collector's edition!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrMaeglom

    • 6 juni 2016 18:15
    Ik baal er echt zo van dat deze niet voor pc uitkomt. Ik heb geen ps4 en ga hem ook niet aanschaffen maar met deze game wordt het wel heel verleidelijk..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrTomatoBalls

    • 6 juni 2016 18:40
    Zal wel een PS4-NEO game worden nu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • innerchild

    • 6 juni 2016 19:30
    Ik hoop dat het spel niet zoals de witcher 3 minimaal in het rpg gedeelte blijft hangen. Knettergek word/werd ik van de witcher 3 met al die menuutjes en instellingen… Liever meer aandacht op het gebied van actie en avontuur. Terug naar de games zoals de oude tombraider's en legacy of kain's …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 6 juni 2016 19:48
    Mooie plaatjes kunnen ze wel maken bij Guerrilla.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 7 juni 2016 08:49
    @Baukereg Inderdaad, hopelijk is dit keer de rest ook van goeie kwaliteit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 6 juni 2016 20:09
    Wow. Dit ziet er wel erg mooi uit. Het verhaal blijf ik intrigerend vinden. Hopelijk komt het verhaal goed tot uiting en is het niet een dun verhaallijntje of valt de game erg in herhaling.
    Dat het nog even duurt voordat Horizon uitkomt vind ik niet zo erg. Hebben ze mooi de tijd om de game helemaal goed te maken. Er komen voor die tijd nog voldoende andere games uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Straaljager

    • 6 juni 2016 21:32
    All aboard the hype train!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 6 juni 2016 22:12
    Zin an. Benieuwd of het the Witcher kan verslaan in de Award berg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • trekinbami

    • 6 juni 2016 23:41
    Ben zo erg benieuwd naar dat verhaal. Het einde van de trailer gaat richting een supertof science-fiction plot. Plaatjes zien er uiteraard ook bijzonder goed uit. Ik ben aan boord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 7 juni 2016 00:09
    De duistere stijl trekt me wel. Goede trailer van guerrilla, neem lekker de tijd zou ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 7 juni 2016 07:50
    Ik hoop dat ze nu echt kwaliteit gaan leveren. Ik denk wel dat ze nu een goede status hebben bij Sony. Ze krijgen namelijk wel de tijd hiervoor. Dat is positief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 7 juni 2016 08:44
    Een game waar een hoop mensen naar uitkijken, jammer dat hij volgend jaar uitkomt.