Hoe je games aan de massa verkoopt | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Tot ziens harcore gamers, welkom casual gamers. Steeds meer mensen ontdekken dat die mooie witte kast onder het bureau meer kan dan alleen e-mail, Word en Internet. Je kan er ook op gamen en dit zorgt ervoor dat de games markt niet meer gedomineerd wordt door de hardcore gamers, maar door de ma a. Om deze ma a te bereiken zijn andere voorwaarden nodig dan bij de hardcore gamers. Zo heeft Avault een artikel geschreven met een aantal intere ante punten.

1. Low minimum system requirements

2. No need to download patches or updates to get game to run

3. Solo play option for those without a stable online connection

4. Fast or nonexistent learning curve, no manual reading nece ary

5. Simple and clear rules and tangible down-to-earth concepts

6. Intuitive interface using a small range of po ible inputs

7. Likelihood of receiving positive feedback early on

8. Probability of having a satisfying play se ion in a half-hour

9. Little if any gratuitous sex or violence against humans

10. No gore or blood-and-guts splattered on the screen

11. Positive emotional theme devoid of dark or satanic content

12.Appeal to the whole family

Al die punten zijn het tegenovergestelde van wat een hardcore gamer wil, maar als het verkoopt, dan verkoopt het. Titels als The Sims, Myst en RollerCoaster Tycoon zijn goed verkopende titels, dus intere ant voor ontwikkelaars en uitgevers.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou