Nieuws
Shadow Warrior 3

'Het kost 500 uur om Shadow Warrior 3 zestig keer uit te spelen'

Ontwikkelaar maakt dankbaar gebruik van de misscommunicatie rondom Dying Light 2

Geschreven door Michel Musters op
De ontwikkelaar van Shadow Warrior 3 grapt dat het spelers vijfhonderd uur kost om Shadow Warrior 3 zestig keer uit te spelen.

De afgelopen dagen ontstond er controverse rondom Dying Light 2: Stay Human. Ontwikkelaar Techland liet namelijk weten dat het vijfhonderd uur kost om de game volledig uit te spelen, wat tot kritiek bij fans leidde. Inmiddels heeft de ontwikkelaar duidelijk gemaakt dat het hoofdverhaal binnen twintig uur uitgespeeld kan worden.

Flying Wild Hog speelt hier nu op humoristische wijze op in door op Twitter te melden dat het spelers vijfhonderd uur kost om het spel zestig keer uit te spelen. Techland reageert daar vervolgens met een meme op, dus van kwaad bloed lijkt geen sprake. Overigens deelde Flying Wild Hog meteen wat nieuwe beelden van het aankomende Shadow Warrior 3.

Shadow Warrior 3 komt in de loop van dit jaar uit voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. In de game trekken shogun Lo Wang en zijn voormalige vijand Orochi Zilla er op uit om een eeuwenoude draak te vangen die ze per ongeluk uit zijn gevangenis hebben losgelaten. Daar komen weer veel zwaarden en kogels aan te pas.

Dit artikel delen:

Lees meer

Riot Games-werknemers ontvangen 25 procent van jaarsalaris bij vertrek Nieuwe Hitman 3-content wordt morgen onthuld
10

Reacties op: 'Het kost 500 uur om Shadow Warrior 3 zestig keer uit te spelen'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 12 januari 2022 17:03
    Dan ga ik deze game voorlopig niet kopen of hij moet onder de 30 euro zitten. 8,5 uur is echt veelste kort

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Hoofd

    • 12 januari 2022 18:58
    @coola Om echt je geld eruit te halen, zou hem dan twee keer uitspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MeneerAert

    • 12 januari 2022 22:03
    @Hoofd topkek

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 12 januari 2022 22:11
    @Hoofd En dat is niet eens een grap, een dergelijk spel verdient meestal wel tenminste twee playthroughs. De eerste keer mis je meestal best wel wat, en je zou op twee difficulties kunnen spelen.

    Ik denk alleen niet dat de tweede playthrough even lang is als de eerste, je doet het toch met voorkennis op dat moment :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 12 januari 2022 22:20
    @Hoofd

    Ik speel veel games voor een tweede keer uit. Maar als je eerste playthrough maar 8,5 uur duurt dan is 50 a 80 euro veelste maar dan ook veelste duur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 12 januari 2022 22:35
    @coola man waar haal je de tijd vandaan. Ik kom voor veel games niet eens aan 1 keer uitspelen.
    Komt ook door adhd dat ik snel uitgekeken ben op een game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 13 januari 2022 09:35
    @Ziminar Speel er dan meerdere, elke een uurtje ofzo. Je hoeft games niet in 1 ruk uit te spelen :/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 13 januari 2022 10:13
    @gimbal2 nee dat is waar, maar als ik me af laat leiden door een andere game en ga dan weer terug ben ik helemaal kwijt waar ik mee bezig was en begin ik vaak overnieuw. Misschien proberen het bij Max twee te houden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • slyrullez

    • 14 januari 2022 10:30
    @coola Denk dat dat heel persoonlijk is.
    Ik heb met 2 kleine kinderen erg weinig tijd. Dus ik betaal liever 60 euro voor een mega gave 8 uur durende ervaring waarbij ik mooi het verhaal kan afronden, dan een game van 80 uur waarbij ik nooit zal weten hoe het afloopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Arrahant

    • 13 januari 2022 16:48
    Man who stands on toilet is high on pot