Hedendaagse periode terug in nieuwe Assassin's Creed-games | Gamer.nl

Hedendaagse periode terug in nieuwe Assassin's Creed-games | Gamer.nl

PC PREVIEW - Gamers wennen als geen ander aan nieuwe ontwikkelingen. Een coversysteem is nog niet ge&#239ntroduceerd, of wij verwachten dat alle soortgelijke games minimaal een coversysteem hebben. Hoe raar was het dan ook dat De Sims 4 lanceerde zonder de mogelijkheid om beroepen daadwerkelijk uit te oefenen? De Sims 3 had dit immers ge&#239ntroduceerd met de Ambities-uitbreiding. Het vierde deel gaat dat eindelijk rechttrekken met een eigen beroepenuitbreiding. Wij mochten keihard aan het werk met De Sims 4: Aan het Werk!

Lead writer Darby McDevitt van A a in's Creed zegt dat de A a in's Creed-schrijvers zo'n vijf- tot zevenhonderd jaar aan achtergrondverhaal hebben geschreven. "We hopen deze informatie te onthullen gedurende de volgende tien of twintig jaar of hoe lang [A a in's Creed] er nog is", aldus McDevitt.

De schrijver laat ook weten dat er meer hedendaagse scènes voor A a in's Creed: Unity gepland waren. "Unity was een compleet nieuwe game op een compleet nieuwe generatie [spelcomputers]. Daarom zouden hedendaagse scènes een ontzettend grote taak zijn. Een stad of zelfs maar een deel van een stad maken kost zes maanden werk door heel veel artists, designers en modelleerders. Bovendien zou je gameplay-elementen moeten hebben die niet voelen alsof je aan het schermen bent."

Mede om deze reden wil Ubisoft a ets slim hergebruiken om de hedendaagse delen mogelijk te maken. Als voorbeeld geeft McDevitt de stad Monteriggioni uit A a in's Creed 2. Deze stad zat zowel in het Renai ance-onderdeel als het deel van de game dat zich in de tegenwoordige tijd afspeelde. "In de toekomst - en dit is ons plan - willen we zaken slim hergebruiken om een sterkere hedendaagse setting te maken".


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou