Nieuws

Hearthstone voor smartphones verschenen

Gratis te downloaden voor iOS en Android

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
Populair Warcraft-kaartspel Hearthstone is voor iPhones en Android-smartphones verschenen. Het spel was al beschikbaar op iPad en Android-tablets.

Hearthstone is opnieuw vormgegeven om goed speelbaar te zijn op het kleinere scherm van smartphones. Knoppen zijn groter en kaarten worden tijdens het spelen klein in de hoek van het scherm weergegeven.

Bij de dekstop- en tablet-versies van Hearthstone staan de kaarten groot onder in beeld, en is gelijktijdig zicht op zowel de kaarten als het speelveld. Op telefoons moeten speler schakelen tussen de twee.

Bij het uitspelen van het eerste volledige potje wordt de speler beloond met een gratis kaartenset. Hearthstone is gratis te spelen, gebruikers kunnen kiezen extra kaarten te kopen.

Download Hearthstone voor Android of voor iOS (gratis)

Door NU.nl

Dit artikel delen:

Lees meer

Cities: Skylines meer dan miljoen keer verkocht Winnaar Logitech-headset en -muis bekend
11

Reacties op: Hearthstone voor smartphones verschenen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • pkorlose

    • 15 april 2015 09:51
    En daar gaan mijn school cijfers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 15 april 2015 10:20
    hahahahahhahah kweetnie moest gewoon lachen ;-) ik zie je namelijk al zitten met TOTAAL geen concentratie meer, en stiekem tuuren naar je schermpje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 15 april 2015 11:34
    natuurlijk, geen windows phone…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • disgraziato

    • 15 april 2015 23:12
    Wat wil je met een marktaandeel van 3.6 procent in de VS? Android zit boven de 50 procent en iPhone boven de 40. Ik raad je echt aan om over te stappen wil je bepaalde apps niet missen, maar dat is uiteraard je eigen keuze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 16 april 2015 09:29
    ik vind windows phone beter voor het gebruikts gemak. als ik zo naar android en iphone kijkt, zijn ze eigenlijk hetzelfde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shoarma

    • 15 april 2015 13:42
    Leuk, en nog bedankt voor de gratis 700 goud Blizzard, voor de hele week onspeelbare eerste wing van Blackrock Mountain neem ik aan.
    Alhoewel de bug er met de tweede wing ook weer was, maar die kon ik gelukkig de volgende dag alweer spelen en ik had mijn gratis 700 goud nog steeds, hopen dat het zo blijft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bioh4zard

    • 15 april 2015 15:09
    Ik heb de eerste wing gewoon uitgespeeld, was er een bug waardoor je niet verder kon spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 15 april 2015 14:15
    Gelukkig is mijn surface pro 3 versie nog steeds de beste :)

    i7-PC in tabletformaat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • disgraziato

    • 15 april 2015 23:11
    Lol natuurlijk draait ie op een pc beter dan op een smartphone. Ga ergens anders de clown uithangen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bioh4zard

    • 15 april 2015 15:38
    Hij draait prima op mijn HTC one M7, uiteraard wel met framedrops maar verder niet hinderlijk voor de gameplay :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Asharon

    • 16 april 2015 08:08
    Same here :) Erg vermakelijk spel!