Nieuws
Halo

Halo-serie in België vanaf morgen te zien via streamingdienst Streamz

Nu Nederland nog...

Geschreven door Michel Musters op
De televisieserie gebaseerd op Halo is in België vanaf morgen te bekijken via Streamz.

Dat heeft de streamingdienst middels een persbericht aangekondigd. De serie gaat in de Verenigde Staten later vandaag in première via de streamingdienst Paramount+. Deze dienst is in de meeste delen van de wereld, waaronder Nederland en België, echter niet beschikbaar. In België kan men vanaf morgen dus via Streamz elke week een nieuwe aflevering bekijken. In Nederland is er nog geen legale manier om de serie te zien.

De serie gebaseerd op Halo werd al in 2013 aangekondigd, maar het had wat voeten in de aarde voordat het project van de grond kwam. Het eerste seizoen van de serie bevat negen afleveringen. Acteur Pablo Schreiber vertolkt Master Chief, Natascha McElhone speelt Dr. Halsey, Jen Taylor doet de stem van Cortana en Shabana Azmi speelt admiraal Margaret Parangosky. Eerder werd een tweede seizoen al bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Intel publiceert specificaties voor nieuwe ATX 3.0- en SFF-voedingen PlayStation VR2 op dit moment speelbaar op GDC
36

Reacties op: Halo-serie in België vanaf morgen te zien via streamingdienst Streamz

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Quintex

    • 24 maart 2022 13:06
    Off topic @Redactie:

    Is het niet handig om in te grijpen bij de Kirby review? Er wordt een bepaalde user vrij aangevallen en geen mod die er naar om kijkt. Dat laatste moet sowieso echt beter.

    Verder: wanneer ik op de contact knop onderaan druk, opent hij wel mijn outlook mail, maar kan ik verder geen mail sturen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 24 maart 2022 14:12
    @Quintex Ik had er even op geklikt en kon wel via outlook erheen mailen, de mail gaat naar redactie@gamer.nl, dus als die knop niet werkt kan je dat invoeren in jouw mail app/web access :)

    En die "ruzies" zie ik de laatste tijd vaker langs komen dan normaal… hier moeten de mods toch even goed naar kijken.. dit blijft zich maar herhalen onder artikelen van bepaalde studios/games/consoles. Word er een beetje moe van iig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 24 maart 2022 20:14
    @Lavandou Thanks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JaccoPeek

    • 24 maart 2022 15:22
    @Quintex Dank, ik heb een aantal reacties verwijderd. Je kunt mailen naar redactie@gamer.nl, jpeek@reshift.nl of me een DM sturen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 maart 2022 17:14
    @JaccoPeek ik heb 1 of andere FonsRutte die me prive gaat berichten dat ik een kut ben. Vind zielig dat het zo moet dus wil hem via deze weg ff vragen om te stoppen.

    Ps ik kan een print screen sturen als bewijs kan dat ook naar bovengenoemde website ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 24 maart 2022 17:25
    @Roy36NL

    Ah jij ook al. Ik kreeg er gisteren ook eentje van fonsrutte

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 maart 2022 18:41
    @Roy36NL maar je bent ook een kut.

    Scheelt jou weer een screenshot sturen.
    Graag gedaan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 maart 2022 19:07
    @fonsrutte daar zal je het kind hebben. Hoop dat aan dit zielig en inhoudloos gedrag wat gedaan kan worden. Aan de andere kant denk ik als iemand zoveel moeite neemt om mij te bereiken dan ben ik op de goede weg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 maart 2022 19:18
    @Roy36NL jij bent zeker op de goede weg, ben trots op je man.
    Maar denk je dat gamer wat gaat doen, zijn ze veel te lam voor.
    Deze website is helemaal kut. Er zit een zogenaamd spamfilter in wat vooral irritant is voor de bezoekers. Je kan niet eens je wachtwoord aanpassen op deze website.
    Standaard functionaliteit werkt hier niet eens normaal.
    En daarbij komen er ook nog eens heel veel kutten hier.
    En dat mag ik dan wel zeggen van het spamfilter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 25 maart 2022 09:46
    @fonsrutte ik heb ook zo'n vriendelijk persoonlijk berichtje van je gekregen.
    En ik was het zelfs met je eens in mijn reactie.

    Voor mijn part mag je gebanned worden.

    Echt een typisch geval van keyboard warrior.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 24 maart 2022 20:27
    @JaccoPeek Dankje Jacco, voor de hulp. Misschien handig om een report knop te implementeren?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 07:51
    @Quintex
    Dan ben je zielig zeg. In een totaal ander topic klagen bij de mods omdat 'een user vrij wordt aangevallen'.

    'Aangevallen'….Overdrijven is ook een vak. Er zijn hier veel ergere dingen tegen mensen gezegd, maar toen voelde je je niet geroepen om je harnas aan te trekken en ten strijde te trekken. Hypocriet figuur.

    Wat zal jij trots zijn op jezelf. Ik weet wel wat jouw opa in de tweede wereldoorlog deed. Engnek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JaccoPeek

    • 25 maart 2022 09:19
    @The_Stifmeister Wij bepalen de grens tussen discussie en persoonlijke aanvallen, en het staat vrij om dergelijke gevallen te melden.

    Verder denk ik dat je zelf ook wel begrijpt dat dit soort berichten niet bijdragen aan de sfeer. Hou die - en WO 2-vergelijkingen - alsjeblieft voor je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 09:28
    @JaccoPeek
    Wat fijn dat je dat dan de afgelopen 793 keer niet hebt gedaan en nu opeens in het voordeel van coola beslist terwijl er ontelbaar veel keer ergere dingen zijn gezegd.

    En ja, ik vind klikken NSB gedrag, zeker als het in een totaal ander topic is en de betreffende aanvallen zo’n beetje het softste zijn van de afgelopen anderhalf jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JaccoPeek

    • 25 maart 2022 09:55
    @The_Stifmeister De regels gelden voor iedereen, op elk moment. Dat er niet is ingegrepen - waarschijnlijk voor mijn tijd - betekent niet dat iedereen z'n gang maar kan gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 25 maart 2022 10:04
    @The_Stifmeister Hahahaha, ook goedemorgen zeg. Tweede wereld oorlog vergelijkingen en persoonlijk aanvallen. Wat een start van een ochtend, nu al.

    Volgens mij vergeet je dat ik geen moderator ben, en dus niks verplicht ben om te doen. Prima dat er ergere dingen zijn. Dat hoeft toch niet te betekenen dat ik dan ineens wel moet ingrijpen? Ik bepaal dat lekker zelf wel, dankjewel. Maar in plaats van mij daarop aan te vallen, zou je misschien zelf ook een bijdrage kunnen leveren, door anderen hierop aan te spreken, of aanvallende berichten niet te plaatsen omdat er een meningsverschil is? Zou zeer zeker helpen. :)

    Met deze reactie maak je je punt over overdrijven in ieder geval niet beter, kusjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 10:39
    @Quintex
    Als je eerst in het betreffende topic gaat lopen huilen maar daar kennelijk door niemand serieus wordt genomen en gehoord wordt dan ga je vervolgens huilie huilie doen in een totaal ander nieuwsbericht. Dat is sneu gedrag.

    En je zegt het precies goed; jij bent geen moderator. Als de persoon in kwestie het niet aankaart, waar bemoei jij je dan mee?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 25 maart 2022 11:18
    @The_Stifmeister Dat noemen we opkomen voor andere mensen. Wat gewoon normaal is. Beetje raar dat jij dan persoonlijk iemand daarop gaat aanvallen. Dat deed jij gisteren ook bij de post van the last of us tv set.

    Ga aub niet zelf zo sneu doen. Ontkracht je alleen je eigen karakter. Het is gewoon top dat mensen hier iets over zeggen. Tegenwoordig heb ik zelf niet zo veel meer zin in hier comments te plaatsen want het gaat hier op de website alleen maar achteruit en jij helpt daar dan ook niet echt aan mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 12:30
    @armilo-theus
    Opkomen voor transgenders en homoseksuelen is wel even wat anders dan dit soort nietszeggende en tamelijk onschuldige ruzies in verschillende nieuwsberichten aankaarten.

    Opkomen voor anderen, wat een onzin. Er wordt nu net gedaan alsof de vreselijkste dingen zijn gezegd. Het was ontzettend off-topic (en daarom terecht verwijderd) maar laten we alsjeblieft niet doen alsof er iemand helemaal kapot gemaakt werd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 25 maart 2022 15:12
    @The_Stifmeister Ik heb die hele comments niet kunnen lezen voordat ze werden verwijderd maar als een redacteur of een mod moet ingrijpen dan gaat het wel iets te ver. Dat heb ik wel vaker op deze websites gemerkt dat het te ver gaat.


    genders en seksualiteit is niet zomaar even anders. We hebben het nog steeds over mensen. Ga daarin gewoon geen onderscheid in maken. Maakt niet uit wie/wat. Zulke ongein is geen competitie. Mag wel vaker gebeuren dat mensen voor elkaar opkomen.