Halo Infinite krijgt ray-tracing op pc

Halo Infinite krijgt ray-tracing op pc

De pc-versie van Halo Infinite krijgt ondersteuning voor ray-tracing.

Dat onthulde Scott Herkelman van AMD tijdens de AMD Presents-presentatie van gisteravond. Bij de start van seizoen 3 in maart 2023 krijgt Halo Infinite op pc ondersteuning voor ray-traced schaduwen in zowel de Arena- als de Big Team Battle-modi. De campagnemodus wordt niet benoemd. De aankondiging is hieronder te bekijken.

In eerste instantie moest het derde seizoen van Halo Infinite uitkomen in september. Inmiddels is de start van het seizoen uitgesteld naar 7 maart 2023. Daarbij maakte 343 Industries wel bekend dat splitcreen co-op is geannuleerd.

Op 8 november komt wel de Winter-update uit. Die update brengt onder andere online co-op voor de campagne met zich mee. Ook wordt de bèta van de Forge-modus toegevoegd. Daarin kunnen spelers zelf maps bouwen. Er kunnen ook diverse elementen en in-game effecten geplaatst worden op bestaande maps en nieuwe modi gemaakt worden. Spelers kunnen daarbij gebruik maken van zo'n 7.000 verschillende objecten. Verder worden er twee maps toegevoegd aan de multiplayer en komt er een nieuwe modus, genaamd Covert One-Flag. 

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Netjes. Hopelijk ook op de hoogstwaarschijnlijke mid-gen Xbox Series upgrade.

0
test

2021: raytracing is onze top priority voor Halo infinite ook 2021: co-op splitscreen voor Halo infinite maart 2023: raytracing vertraagt, komt later (ik voorspel hem alvast even) Tegen de tijd dat deze game klaar is speelt echt niemand hem meer , en dat is zonde want de base game is behoorlijk ok, enkel verkloot door het hele battlepass idee erachter en de manier hoe deze game gemanaged is door de toplaag van ms

0

Aanbevolen voor jou