Nieuws

Halo 5: Guardians heeft tot 60 GB schijfruimte nodig

Blijkt uit gelekte box art

Geschreven door Aida . op
Spelers hebben voor Halo 5: Guardians tot 60 gigabyte ruimte op hun harde schijf nodig. Dat blijkt uit gelekte afbeeldingen van de hoes van de game.

Op de achterkant van de box art is te lezen dat spelers “tot 60 gigabyte aan harde schijf ruimte” nodig hebben om het spel te installeren en te spelen. 

Het is niet duidelijk waar de afbeeldingen vandaan komen, maar dit is niet de eerste keer dat de box art van een Halo-spel lekt voor de eigenlijke releasedatum. Ook kopieën van Halo 4 lekte namelijk in 2012 voor de releasedatum.

Halo 5: Guardians komt op 27 oktober exclusief uit voor Xbox One. 

Bron: Gamespot

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Wars: Battlefront-bèta tot en met morgen verlengd Half-Life 3-bestanden gevonden in Dota 2-update
36

Reacties op: Halo 5: Guardians heeft tot 60 GB schijfruimte nodig

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 12 oktober 2015 10:35
    3TB eraan hangen dus geen probleem :).

    Vind het ernaast wel knap dat mensen nu al weten dat het spel weinig content heeft, ik wil ook zo`n glazen bol die werkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 13 oktober 2015 18:39
    4TB wd black

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 14 oktober 2015 00:02
    Niet slecht niet slecht, je kan voorlopig vooruit :).

    Vind het wel super dat de X1 een externe HDD mogelijkheid heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 12 oktober 2015 10:38
    Dat is wel belachelijk veel voor zo'n spel met zo weinig content. Ik denk dat ze er vooral slechte compressie gebruikt hebben of gewoon opvulling wellicht zodat er zeker plek is voor DLC die nog moet komen of patches zodat het bij iedereen zijn console nog gewoon werkt zonder dat er extra ruimte aangemaakt hoeft te worden. Maar aan de andere kant vermoed ik ook dat ze dit expres doen zulke grote games, zodat ze meer winst kunnen maken op harde schijven want Microsoft heeft ook een aandeel in de verkoop van hardeschijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JJNL77

    • 12 oktober 2015 12:39
    Heel fijn dat je reageert, kom dan even met juiste informatie.
    De game is bij mij aangekocht op de store 46 Gb groot, dus die 60 GB is met de dlc.

    Het is al lang aangekocht dat alle dlc gratis gaat worden de maps 19 stuks.
    Dus de dlc is gratis.
    Helaas voor je is je trol mislukt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 12 oktober 2015 10:57
    60 GB is helemaal niet meer extreem veel tegenwoordig, HD textures, HD tussenfilmpjes, Je zit er zo aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fluf

    • 12 oktober 2015 11:42
    Het is veel, maar voor Halo maak ik graag ruimte ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Leanderos

    • 12 oktober 2015 13:01
    Beetje jammer dat het installeren zo ellendig lang duurt op de xone. Om van downloads nog maar te zwijgen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 12 oktober 2015 15:31
    Downloads verloopt prima hier zowel kabel als wifi, enige nadeel is de installatie die vrij lang duurt, maar ach als je maanden moet wachten op een game dan maken die paar minuten ook niet uit toch :D.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 13 oktober 2015 18:50
    Troll ik download met 140/ 175 mbs op de Xbox

    Koop een goede router en stell hem goed in

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 14 oktober 2015 00:10
    Inderdaad als je de juiste instellingen doet werkt het allemaal prima, bepaalde poorten open en klaar is clara.

    Heb zelf een TP-Link router hier staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent4125

    • 12 oktober 2015 13:18
    Ben ik de enige die op Halo 4 is afgeknapt, na de tamelijk geniale delen 1, 2 en 3?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pug205GTi

    • 12 oktober 2015 13:29
    Nee hoor, ik was na Reach gestopt. Die kon voor mij ook niet tippen aan deel 1,2 en 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 12 oktober 2015 14:45
    Reach en h4 waren top als je odst er nog naast zet wat een k.t game was dat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • I Rockydhino I

    • 12 oktober 2015 14:33
    Halo reach en 4 waren voor mij idd de dood voor halo.

    Maar ik heb de beta van halo 5 intensief gespeeld en raad je aan als je fan was van 1 2 3 halo 5 een kans te geven want de beta was steengoed!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fluf

    • 12 oktober 2015 14:40
    Ik vond Reach nog wel tof. Maar deel 4 vond ik echt tegenvallen. Van 5 verwacht ik wel een hoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 12 oktober 2015 14:45
    Ik moest een beetje wennen aan die Knights is H4.
    En ik haat die Watchers. :)
    Maar uiteindelijk vond ik het een leuke game. Erg goed verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 12 oktober 2015 15:31
    Halo 1,2,3 waren inderdaad geweldige games. ODST is niet eens een Halo game te noemen zo saai was die, en reach was teveel power ranger met al die rare powers. Halo 4 was gewoon een soort CoD kloon met een Halo skin, speelde helemaal niet zoals de vorige Halo games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 12 oktober 2015 15:08
    Spel heeft me nooit kunnen boeien. Daarom ben ik van Xbox afgestapt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 12 oktober 2015 15:27
    Van een console afstappen vanwege 1 game (Het is tenslotte ook de enige game op de X1), dan had bij mij de PS4 als de X1 als de Wii-U al in de vuilnisbak moeten belanden en had ik een andere hobby moeten zoeken, maar goed ik stap daaroverheen en ga verder met de andere mooie games die op zowel de X1 als de PS4 als de Wii-U te spelen zijn.