Het is niet bekend hoe de gameplay uit is gelekt. De video wordt regelmatig offline gehaald door de uitgever, maar op moment van schrijven is de gameplay via deze Facebook-pagina te bekijken. In de video is onder andere te zien hoe spelers als Viking door een dorp lopen en de zee op gaan.
Assassin's Creed Valhalla speelt zich in de negende eeuw af en bevat Noorwegen en Engeland als speelbare locaties. Valhalla introduceert nieuwe functies, waaronder de mogelijkheid om eigen nederzettingen uit te bouwen en macht en invloed te verkrijgen. Ook kunnen spelers nu in elk hand een ander wapen gebruiken. Het is, net als in Assassin's Creed Odyssey, ook mogelijk om als vrouwelijk personage te spelen.
Assassin’s Creed Valhalla komt eind dit jaar uit op Xbox Series X, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 en pc.
Reacties op: Halfuur aan gameplay van Assassin's Creed Valhalla gelekt
tyberium
HunterSeeker
garciagarcia
Wel zin in deze game trouwens!
garciagarcia
Ik merk aan mezelf dat ik in het begin mezelf voorneem om zoveel mogelijk sidemissies en exploring te doen om na een uur of 10 deze aanpak volledig los te laten en me vol op het hoofdverhaal richt. De sidemissies vind ik dan gewoon niet interessant genoeg om te doen, terwijl ik beide games echt fantastisch vond.
garciagarcia
fonsrutte
garciagarcia
hulstpower
Vraag me af of dit op een xbox one is of op de pc of toch series x is.
Zie wel dat ze een xbox controller gebruikte voor deze gameplay.
garciagarcia
gamerlezer
gamerlezer
hulstpower
Misschien is dit opgenomen een half jaar geleden en kan het nu wel heel anders zijn.
en de game heeft nog even om het aan te passen.
Millman7
gamerlezer
Millman7
Het gebied dat we kunnen zien ziet er tof uit. Groot Witcher sfeertje maar dat vind ik prima.
Combat ziet er minder op de schop genomen uit als gezegd werd, jammer dat ik 4x dezelfde finisher zag.
Het zag er wel wat pittiger uit, ondanks dat het gespeeld werd door een kokosnoot, zoals altijd.
Over het algemeen wel oke, als het meer van wat Odyssey heeft ben ik vrij snel tevreden, alleen waar halen ze het lef vandaan om doodleuk die stomme sleep kisten/houten dingen terug te halen. Dat kennen we nu wel. Dat was het excuus in Origins en Odyssey voor een "tempel" om te "exploren" maar na 4 keer zo'n tempel exploren kende je ze allemaal wel.
In die zin mis ik de parkour opdrachtjes in grote kerkers of gebouwen wel, stelde niet veel voor want de hele klimroute was visueel overduidelijk uitgelijnd, maar was toch een erg leuke afwisseling van al het rennen en vechten. En stukken beter dan een stomme kast 1 meter opzij schuiven om vervolgens hetzelfde te doen bij 2 kasten erachter om door te kunnen lopen.
smoothy101
Soesterknol
Aquemini
kleinekoosjer
tyberium