Guild Wars 2: Heart of Thorns krijgt nieuw progressiesysteem | Gamer.nl

Guild Wars 2: Heart of Thorns krijgt nieuw progressiesysteem | Gamer.nl

De MSI GT72 2PE Dominator Pro is een compleet pakket van goede hardware. De bijgeleverde extra’s zijn welkom en recente games draaien naar tevredenheid. De effectieve, maar luide koeling maken een nauwsluitende headset verplicht. De laptop is te zwaar om comfortabel mee te nemen. Door die gebrekkige mobiliteit is de GT72 alleen geschikt voor een select gezelschap dat er bakken met geld voor over heeft om per se geen desktop te halen.

Lead designer Isaiah Cartwright vertelt aan IGN dat de Maguuma Jungle uit drie delen bestaat. Het eerste deel bestaat uit het hoogste niveau in de jungle. Deze is bezaaid met alle onderdelen van de vernietigde Pact Fleet. Het tweede deel bestaat uit de begane grond van de jungle en lijkt het meeste op een gewone jungle. Het laatst deel van de Maguuma Jungle bevindt zich onder de grond, tu en de wortels van de bomen. 

Cartwright vertelt dat een progre iesysteem is ontwikkeld dat wat meer wegheeft van consolegames als Metroid en Zelda, waarbij het progre iesytseem natuurlijker aanvoelt. De speler voelt zich meer onderdeel van de omgeving en heeft invloed op de wereld om zich heen. 

Lead mastery design Crystin Cox stelt dat het vechtsysteem in Heart of Thorns enigszins lijkt op die van Zelda. In plaats van een stijgend nummer, geven nieuwe 'tools' de doorslag bij het verslaan van monsters.

Ook zijn er nieuwe npc-ra en toegevoegd; de Itzel. Wanneer spelers de Itzel ontmoeten en punten gaan verdienen in het Mastery System, kunnen ze met dit ras communiceren. Zodoende kunnen nieuwe onderdelen van de game, zoals kooplieden, vrijgespeeld worden.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou