Nieuws

Guerrilla Games onthult Horizon: Forbidden West

Aloy gaat op reis

Geschreven door Jacco Peek op
Guerrilla Games heeft Horizon: Forbidden West voor de PlayStation 5 onthuld.

In Forbidden West gaat Aloy op reis naar de futuristische Amerikaanse frontier, waar ze de aanwezige wezens probeert te redden van de ondergang. De trailer toont diverse landschappen met beesten, robotdino's en onderwateromgevingen.

Horizon: Forbidden West verschijnt voor de PlayStation 5. Een releasedatum is nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Astro Bot springt naar PS5 met gratis game Astro's Playroom Live om 21:00 uur: Kijk met ons mee naar de PS5-presentatie
37

Reacties op: Guerrilla Games onthult Horizon: Forbidden West

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    poklaan

    • 11 juni 2020 23:44
    Ik wordt hier botergeil van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vullena

    • 11 juni 2020 23:46
    Ik wist dat deze ging komen, maar niet dat hij er zo goed uit zou gaan zien. Dit wordt zo fantastisch!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 11 juni 2020 23:48
    Die wil ik hebben! Hopelijk is de wereld niet perse 2 of 3x groter gemaakt, maar is er veel tijd gestoken in de details en (3d) audio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 12 juni 2020 00:05
    @Bteqq ik had wel het idee dat het vooral verschillende werelden zijn. Maar dan goed gevuld inplaats van 1 map. We gaan het zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 12 juni 2020 07:56
    @xXDannyNLXx

    Ja klopt. Sowieso wel weer een goed gevoel bij de trailer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 11 juni 2020 23:51
    Deel 1 was een echt pareltje. Ben benieuwd naar deel 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 11 juni 2020 23:55
    Als echte chauvinist die ik ben, was ik toch wel even trots toen ik het Nederlandse accent van de developers hoorde πŸ˜πŸ‘Œ

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 12 juni 2020 00:04
    @wazp hahahaha same

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 12 juni 2020 00:12
    @wazp chauvinist wat een woord om te gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 12 juni 2020 08:24
    @armilo-theus Ielak grote woorden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 12 juni 2020 08:45
    @armilo-theus oh mag ik niet meer trots op Nederland zijn dan πŸ˜‰

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 12 juni 2020 10:21
    @wazp Van mij wel hoor. Ik vond het ook tof dat de game een Nederlands sausje heeft.

    En personage met bijna Nederlandse naam, Erend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 12 juni 2020 10:43
    @wazp ow jawel hoor maar dat woord had ik nooit eerder gehoord xD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 12 juni 2020 11:25
    @armilo-theus oh haha ja ik gebruik het woord zelf altijd om aan te geven dat ik zo'n typische nederlander ben die gelijk met oranje meuk en nederlandse vlaggetjes begint te zwaaien zodra er internationaal iets "nederlands" voorbij komt. πŸ˜…

    Doet het nederlands vrouwen hockey team het goed? *BOEM* ben de grootste hockey fan ooit.

    Op die manier zeg maar 😜 lekker simpel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 12 juni 2020 07:15
    Moet deel 1 nog spelen maar ziet er goed uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 12 juni 2020 07:15
    Dit gaat echt geweldig worden. Deel 1 met erg veel plezier gespeeld, moet nog wel de uitbreiding gaan doen. Mooi voor In de tussentijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 12 juni 2020 10:19
    @Jumpman Die moet ik ook nog spelen. Toen de complete edition bij Lidl te koop was die gescoord maar nog niet aan toegekomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Flipski

    • 12 juni 2020 07:52
    Ziet er grafisch fantastisch uit. Thema is ook erg leuk bedacht. Toch wordt dit em niet voor mij. Het combatsysteem vond ik in deel 1 intens ruk. Dat heeft voor mij het spelplezier weggehaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mrakd

    • 12 juni 2020 07:54
    Ben heel erg benieuwd naar de onderwater wereld. In deel 1 werd ik al lijp van die krokodillen, maar in het water… Pfff.
    En die olifant vertrouw ik ook niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 12 juni 2020 08:10
    @mrakd net opnieuw nog eens de trailer van de games gekeken. Damn, onderwater ziet er echt gaaf uit.