Nieuws

GTA 5-bestanden tonen mogelijke downloadable content

Zombies, minigames en paarden

Geschreven door Ivo Jager op
Gebruikers van het mod-programma OpenIV hebben toegang gekregen tot Grand Theft Auto 5-bestanden, die hinten naar mogelijke updates. Dat blijkt uit verschillende berichten op de website GTA Forums.

Screenshots tonen onder andere bestandsnamen met “zombies” in de naam. Dit betekent mogelijk dat er in de toekomst zombie-dlc voor GTA 5 uitgebracht gaat worden. 

Ook zijn er bestanden aangetroffen die verwijzen naar minigames:

Er zijn ook geluidsbestanden van paarden aangetroffen. Wellicht worden er in toekomst nog meer dieren aan de game toegevoegd.  

OpenIV
OpenIV, dat eerder werd gebruikt om mods te maken voor GTA 4, kan sinds kort ook bestanden van de meeste recente GTA lezen.  De bestanden tonen informatie over onder andere textures, kunstmatige intelligentie, modellen en meer. Met het programma kunnen de bestanden bewerkt worden. 

Grand Theft Auto 5 is sinds 14 april beschikbaar voor de pc. 

Bron: GTA Forums

Dit artikel delen:

Lees meer

Carmageddon: Reincarnation een maand uitgesteld Nieuwe beelden top-down shooter Alienation getoond
10

Reacties op: GTA 5-bestanden tonen mogelijke downloadable content

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • RavenMMG

    • 17 april 2015 12:35
    Want zombies hebben we nog niet genoeg…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Angelo_VP

    • 18 april 2015 18:39
    Inderdaad…. Zombies is niets voor gta vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vorenii

    • 17 april 2015 13:08
    Je hoeft het niet te kopen hoor. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 17 april 2015 13:13
    Bedoelen ze dan die DWDD verslaafde variant of de klassieke vreet hersenen versie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • cowzers

    • 17 april 2015 15:58
    Die eerste zijn enger…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 17 april 2015 20:51
    Precies. Mijn moeder kijkt die troep ook en haar hersens zijn helemaal weggerot.

    Ze wist niet eens wie Leonard Nimoy was. Heel triest. :-(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • buuks

    • 17 april 2015 15:56
    Misschien krijgen we paarden races, met mogelijk om te gokken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 april 2015 17:18
    Ik hoop eerder op DLC zoals ze dat bij GTA IV gedaan hebben, Gay Tony was geweldig en tja zombie games hebben we al genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Angelo_VP

    • 18 april 2015 18:40
    Helemaal gelijk! ik zou graag GTA V: Episodes from Los Santos zien of een andere stad natuurlijk :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 17 april 2015 20:01
    Maar we zouden toch ook nog Las vegas erbij krijgen en North Yankton toch ???