De mod, die verkrijgbaar is op NexusMods, past bijvoorbeeld de scaling aan. In Cyberpunk 2077 worden vijanden sterker naarmate het level van de speler stijgt. Het zorgde er echter voor dat vijanden van het hoogste niveau veel sterker werden dan hoofdpersonage V. Dit is in de mod geheel weggehaald.
Als gevolg daarvan kunnen vijanden in de gemodde game nu ook beschermende kleding dragen. Het enige nadeel is dat het upgraden van het hoofdpersonage nu nutteloos aanvoelt.
De mod past verder vele andere elementen van de game aan, waardoor het spel beter in balans zou zijn. Eten en drinken consumeren is nu een stuk nuttiger, helende items hebben nu een 'cooldown' en vele andere aanpassingen zijn gedaan. Op de pagina op NexusMods zijn alle wijzigingen te vinden.
Reacties op: Grote mod voor Cyberpunk 2077 verbetert de gameplayervaring
tremere
Als gevolg daarvan kunnen vijanden in de gemodde game nu ook beschermende kleding dragen. Het enige nadeel is dat het upgraden van het hoofdpersonage nu nutteloos aanvoelt.''
Qua verandering leest dit echt als lood om oud ijzer.
Verder ben ik echt totaal afgeknapt op Cyberpunk. Heb het spel 1 keer uitgespeeld, kwam geeneens zoveel bugs tegen maar het is voornamelijk doodsaai. Naast de missies nagenoeg niks te doen en het verhaal is ook redelijk lineair. Nee bepaald geen waardige opvolger van the witcher. Mijn laatste rpg hoop die ik nog heb ligt bij Obsidian Entertainment.
hulstpower
TheDeeGee
hulstpower
tremere
hulstpower
tremere
Ik begon met fallout 3 en daarna new vegas en als je daarna deel 4 speelt. Zeker t.o.v. New Vegas dan zijn er zoveel roleplay elementen uitgehaald dat het voor mij een teleurstelling van de bovenste plank was. Nog steeds een degelijk spel hoor, maar mij wist het niet te trekken.
hulstpower