Nieuws
Battlefield 5

Gratis nieuwe Battlefield 5-map verschijnt donderdag

Mercury speelt zich af op Kreta

Geschreven door Michel Musters op
Aanstaande donderdag verschijnt er een gratis nieuwe map voor Battlefield 5 op alle systemen.

De multiplayermap heet Mercury en speelt zich af aan de kust van Kreta. De Britten en Duitsers nemen het tegen elkaar op onder operatie Mercury, waarbij de Britten proberen stand te houden tegen een aanval van de Duitsers.

De map is onder andere interessant vanwege de kleurrijke graphics en het hoogteverschil op vele punten van de map. Daardoor kunnen aanvallen van alle kanten komen.

Battlefield 5 is beschikbaar op pc, PlayStation 4 en Xbox One. De Mercury-map komt donderdag gratis beschikbaar op al deze platforms.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Dragon Quest-game voor smartphones in de maak Kojima bevestigt dat nieuwe Death Stranding-info morgen komt
9

Reacties op: Gratis nieuwe Battlefield 5-map verschijnt donderdag

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    TheChief

    • 28 mei 2019 11:57
    Leeft deze game uberhaupt nog qua fatsoenlijke spelersaantallen/community? Ben zelf een enorme BF fan maar alles wat ik zie van BF:V geeft me steeds weer het meh-gevoel, zelfs deze toch erg goed uitiziende map.

    Hopelijk gaan ze met BF6 weer de goede kant op qua kwaliteit van de launch, communicatie met de community etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    loki82

    • 28 mei 2019 12:04
    @TheChief heb hetzelfde met BF5, speel nog steeds BF4, hoop dat BF6 weer moderne tijd of op zijn minst Vietnam wordt, De historische settings trekken mij gewoon niet zo, BF1 vond ik ook maar ff leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 28 mei 2019 14:50
    @loki82 De WW2 opzet van BF5 trekt mij juist enorm terwijl BF1 me maar 150 uur heeft weten te boeien. BF3 en 4 heb ik allebei meer dan 1100 uur gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 28 mei 2019 12:06
    @TheChief Ik ben zelf ditect gestopt met het spelen van BF1 toen BF5 uitkwam en heb nooit meer achterom gekeken(op een enkel potje BF4 na dan) Ik vind BF5 gewoon een stuk lekkerder spelen en ook de wat meer "hardcore" gameplay zonder health regen. en zelf ammo bijvullen doet aan BF2 van vroeger denken, maar to each his own natuurlijk. BF5 heeft zat volle servers draaien, op de PS4 iig, veel meer dan BF1.

    De nieuwe map ziet er overigens heerlijk uit! Kan niet wachten om het te gaan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 28 mei 2019 14:50
    @clandestine666 Heb bij BF5 nog altijd het gevoel dat er gebrek aan content is, voornamelijk qua maps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 28 mei 2019 15:56
    @TheChief Daar heb je natuurlijk gelijk in. Firestorm is niet echt mijn ding, speel t liefst conquest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 29 mei 2019 16:16
    @clandestine666 Conquest is verreweg mijn favoriete gamemode in BF, gevolgd door Rush. Heb helemaal niks met de BR gamemode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wolfmannetje

    • 28 mei 2019 16:25
    @TheChief
    Ben al een tijdje geleden afgehaakt…Om precies te zijn toen ze Fortnite 2.0 lanceerde

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 28 mei 2019 19:07
    Binnenkort maar weer eens een install doen dan maar, ben wel weer een beetje benieuwd.