Nieuws

Gratis games Epic Games Store onthuld

Vanaf volgende week te claimen

Geschreven door Jari Klapwijk op
Evil Dead: The Game en Dark Deity zijn de volgende gratis games in de Epic Games Store.

Beide titels zijn vanaf 17 tot en met 24 november gratis te claimen voor alle gebruikers. 

Evil Dead: The Game is een asymetrische multiplayergame waarin vier spelers samenwerken tegen de krachten van de Necronomicon en een leger aan Deadites moeten ombrengen. Een vijfde speler kan krachtigere demonen als de Kandarion Demon besturen om de vier spelers te dwarsbomen. Dark Deity is ontwikkeld door Sword & Axe en is een turn-based strategie-rpg. 

Momenteel zijn Alba – A Wildlife Adventure en Shadow Tactics: Blades of the Shogun nog gratis te claimen. 

Dit artikel delen:

Lees meer

'Warzone 2.0 vergt 116 GB opslagruimte' Battlefield 2042 komt naar Xbox Game Pass Ultimate
26

Reacties op: Gratis games Epic Games Store onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 11 november 2022 09:46
    Nice. Ik ben totaal niet van a symmetrische multiplayer maar wel fan van The Evil Dead ( heb niets voor niets de skull van dead by Dawn op m'n linker onderarm en Ashley J Williams z'n gezicht, kettingzaag en boomstick op m'n linker ribben). Dus nu kan ik deze game als nog in mijn collectie hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 11 november 2022 10:03
    @coola En je hebt zeker een tramp stamp van "Ass"assins Creed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 11 november 2022 10:17
    @MiquelGallardo Hahaha, en daaronder het Ubisoft logo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 11 november 2022 10:44
    @MiquelGallardo

    Ter informatie ik heb het Assassin's logo op m'n linker onderarm en sinds een week of 3 het templar/abstergo logo op m'n nek zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 november 2022 13:10
    @coola heb je al ook iets van kojima?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 11 november 2022 13:40
    @hulstpower

    Hij is een genie. Maar zn Logos en emblemen zijn niet cool genoeg om permanent op de huid te hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 november 2022 13:44
    @coola ok vroeg het me af, is er nog iets van gaming of film wat je wel wilt maar nog niet heb

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 11 november 2022 14:08
    @hulstpower

    Godzilla op m'n rechter onderbeen. Het liefst een design dat elk stukje blanke huid weg werkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 november 2022 14:13
    @coola ok

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 11 november 2022 15:21
    @coola
    Kojima Productions logo lijkt mij juist een vette tatoeage, al neem ik ze zelf niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 11 november 2022 13:50
    @coola en SONY op je voorhoofd zeker?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 11 november 2022 16:11
    @Riyakuya hahaha waarschijnlijk met for the players eronder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 11 november 2022 16:29
    @MiquelGallardo hahaha prachtig :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 11 november 2022 10:23
    @coola
    Wilde je al taggen, vroeg me af of je de game al gespeeld had :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 11 november 2022 10:58
    Ik heb al sinds het begin een reminder in mijn agenda staan om elke vrijdag de games op de Epic store te downloaden. Heb inmiddels honderden gratis titels. Thank you, Epic :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 11 november 2022 11:01
    @The_Stifmeister damn dat moet ik eigenlijk ook doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 11 november 2022 11:28
    @Ziminar
    Elke vrijdag krijg ik een push-bericht vanuit m’n agenda. Werkt perfect.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 november 2022 11:57
    @The_Stifmeister ik kijk ook altijd even veel leuke games gehad

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NrFive

    • 11 november 2022 13:53
    @The_Stifmeister ik kan ook aanraden om op Reddit Gamedeals te volgen.

    Tenzij je liever je geld opzij zet :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 11 november 2022 12:34
    @The_Stifmeister
    Haha hier hetzelfde. Ik heb twee games in de store gekocht. De rest is allemaal geclaimd. Heb ik ze gespeeld? Dat niet. maar gratis = gratis. En wie weet speel ik ze ooit. :D