Nieuws

Gratis demo van Immortals Fenyx Rising nu speelbaar

Op Xbox en PlayStation

Geschreven door Cody van den Bogert op
Er is een gratis proefversie van Immortals Fenix Rising beschikbaar.

De demo speelt zich af op een exclusieve archipel vol met unieke missies en puzzels. Spelers worden gedurende de demo opgezadeld met de taak om het geheim van de Cyclops te ontrafelen. 

Er is vooralsnog weinig informatie over de speelduur van de demo, maar het zal een goed beeld van de game moeten schetsen. De gratis proefversie is nu beschikbaar op alle relevante platformen.

Vandaag wordt ook de eerste dlc aan de openwereldgame toegevoegd, genaamd A New God. Spelers die de seizoenspas hebben gekocht, kunnen de dlc gratis downloaden. Het uitbreidingspakket is ook los verkrijgbaar voor vijftien euro. 

Naast de bovengenoemde uitbreiding, staan er nog twee dlc's op de planning: Myth of the Eastern Realms en The Lost Gods. Ook deze uitbreidingen zijn inbegrepen in de seizoenspas.

Immortals Fenyx Rising is beschikbaar voor Xbox Series X en Series S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Stadia en pc. De game draait om Fenyx, een halfgod die spelers zelf samenstellen en de Griekse goden van de ondergang moet redden op The Golden Isle. Het eiland is verdeeld in negen regio's, ieder met een eigen Griekse god. De game doet verder sterk denken aan The Legend of Zelda: Breath of the Wild, met een staminabalk en de optie om alles te beklimmen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Hitman 3-streamer propt alle inwoners van een stad in een vriesvak ‘Racegame Zeepkist is gebaseerd op Nederlandse cultuur’
10

Reacties op: Gratis demo van Immortals Fenyx Rising nu speelbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Robbert.

    • 28 januari 2021 15:50
    Nuttig, zo twee maanden na release.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 28 januari 2021 16:30
    Geniale game. Echt een aanrader

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 28 januari 2021 18:20
    Ik blijf dat bijzonder vinden dat tegenwoordig speciaal moet worden aangegeven dat een demo gratis is.
    Dat is toch het hele punt van een demo? Het is kort voor "demonstratie" zodat je kan zien hoe het spel is en mogelijk overgaat tot een aankoop.
    Het is wat anders dan een beta of een early access.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 28 januari 2021 20:41
    Wat is een exclusieve archipel?

    Wel fijn zo'n demo. Deze game lijkt me een genante ripoff, ik laat me graag overtuigen dat het meer is dan dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 28 januari 2021 20:49
    @Agent 4125 het doet inderdaad veel buurtje leen. Maar ik heb me er bijzonder mee vermaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 28 januari 2021 22:19
    @Agent 4125 Het is inderdaad een ripoff, maar wel een die voor mij de meest irritante eigenschap van Breath of the Wild verbeterd. Namelijk dat je wapen niet IRRITANT snel kapot gaat.
    Overigens zeg ik bewust gewoon ripoff, en niet zoals jij "genante" ripoff. Er is namelijk weinig genants aan, Het is gewoon een hele goede game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 28 januari 2021 22:40
    @Messtranor Ja hopelijk verbeteren ze dat in deel 2 anders zou het zonde zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 januari 2021 08:11
    @Messtranor
    Dat hadden ze van skyrim gejat uit zelda helaas want bij skyrim ergede ik me er ook al aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 januari 2021 08:41
    @hulstpower Ik kan me niet herinneren dat in Skyrim je wapen letterlijk na een paar klappen al kapot ging? Of is mijn herinnering nou sterk vertekend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Iluyan

    • 29 januari 2021 10:23
    Tegenwoordig is het bijzonder om een demo te hebben I guess

    Maar deze ga ik toch zeker even proberen, ben benieuwd!