Nieuws
Fortnite

Gratis Battle Royal-modus voor Fortnite is vandaag uitgebracht

Moge de beste speler winnen

Geschreven door Eline Oosterloo op
Vandaag is een gratis Battle Royal-modus uitgebracht voor Fortnite voor alle platformen.

In Battle Royal spelen honderd spelers tegen elkaar, met als doel alle competitie uit te schakelen. Vervolgens wint degene die als laatste overblijft, net als in de populaire shooter PlayerUnknown's Battlegrounds, die deze maand volgens Steam Charts meer dan 1.5 miljoen spelers tegelijkertijd online had op Steam.

Fortnite is verkrijgbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc. De Battle Royal-modus is nu op alle platformen gratis beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ataribox verschijnt volgend jaar voor rond de 230 euro Gran Turismo Sport-gameplay getoond op racecircuit Suzuka
10

Reacties op: Gratis Battle Royal-modus voor Fortnite is vandaag uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • 7unkrat

    • 26 september 2017 23:20
    Geen mods, geen vehicles, geen Prone. Bouwen met een death storm (cirkel die kleiner wordt). Niet over nagedacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Justmelee

    • 26 september 2017 23:31
    @7unkrat ik vind dit wel dik hoor een battle royale op de console ik vermaak me hier wel even mee totdat pubg uitkomt voor de xbox. Verwacht ook nog wel vehicles en prone etc etc in toekomstige updates.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 27 september 2017 10:19
    @7unkrat

    Want de game is ook al 100% af he? Gaat vast niets meer aan gedaan worden in de toekomst…

    *zucht*

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 7unkrat

    • 27 september 2017 11:09
    Dat de game niet af is snap ik. Dit is meelift gedrag op PUBG. Bouw opties met een death circle, die developer zou ontslagen moeten worden. Om maar te zwijgen over de shotgun lag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 27 september 2017 15:00
    @7unkrat

    Hoor nooit iemand zeiken als er alweer een WoW clone uit is… of een alweer een MOBA.

    Darnaast zie ik Epic Games zichzelf niet zo 1-2-3 ontslaan. Dan zou PUBG ook kunnen inpakken omdat ze Unreal Engine 4 gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 7unkrat

    • 27 september 2017 16:26
    @thedeegee EPIC, waar ken ik die van. Oh ja dat mooie project genaamd Paragon wat de shizzle zou worden. Blizzard is op dat gebied vele malen verder.

    Ik hoop dat Fortnite een mooie game gaat worden met de juiste toevoegingen. Grotere map, Mods, Vehicles en afwisselende bouw opties.

    Wat een betere toevoeging voor de Circle zou zijn is geen Circle. Enemy location reveal zou beter zijn dan een death circle, dan heeft bouwen geen toegevoegde waarde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 27 september 2017 21:17
    @7unkrat

    Ik snap het al, een Epic Games hater.

    Geen wonder dat we er niet uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 7unkrat

    • 28 september 2017 10:09
    @thedeegee Hahah.. geen hater. Ik hoop dat ze iets moois weten te maken van Fortnite. Game draait wel beter dan PUBG.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 27 september 2017 16:59
    @7unkrat Mij lijkt het erg nuttig om beschutting of vallen te kunnen bouwen tijdens of voor een gevecht. Een zo mooi en groot mogelijk kasteel maken lijkt me niet echt de bedoeling maar is vast mogelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dank_Memes1337

    • 27 september 2017 17:50
    @highnesz Precies! De walls zijn ook niet sterk genoeg om een kasteel te bouwen. Hooguit 10 AR kogels of 3 sniper kogels.