Nieuws

Gratis Assassin's Creed Origins-update maakt van game museum

Komt begin 2018 uit

Geschreven door Michel Musters op
Er verschijnt volgend jaar een gratis update voor Assassin's Creed Origins die van de game een soort interactief museum maakt.
Discovery Tour komt ergens in het begin van 2018 gratis uit voor de nieuwe AC-game. De update brengt een modus naar de game waarin spelers interactieve tours door verschillende gebieden van de spelwereld kunnen maken. Op die manier worden diverse interessante bezienswaardigheden van het oude Egypte getoond.


Het is de bedoeling dat de tours veel details bevatten over allerlei zaken, waaronder mummificatie, Cleopatra en Julius Caesar. Spelers kunnen tijdens deze tours niet vechten of andere opdrachten uitvoeren.

Dit artikel delen:

Lees meer

De mysterieuze priester in The Evil Within 2 Overeenkomst brengt een einde aan staking van stemacteurs tegen gamebedrijven
8

Reacties op: Gratis Assassin's Creed Origins-update maakt van game museum

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fpsbig

    • 28 september 2017 09:04
    Cool. dat vind ik nou wel een tof initiatief. Zou eigenlijk in cod ww2 ook wel tof zijn als je het uit hebt gespeeld dat je een tour kan doen en meer kan lezen over de veldslagen. Ik ben benieuwd of meer developers dit voorbeeld gaan volgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 28 september 2017 09:05
    Als grote fanaat van het oude Egypte vind ik dit geweldig! Nog nooit naartoe kunnen gaan, maar staat bovenaan op de verlanglijst. Een museum aan huis is een leuk zoetmakertje!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 28 september 2017 09:10
    Dit is natuurlijk bij uitstek het materiaal wat je aan je ouders kan laten zien als ze op bezoek komen. . wat zullen ze trots zijn.. ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 28 september 2017 09:36
    Nice. Dit is zeker een modus die ik een keer ga door lopen.

    Ik weet dat sommige geschiedenis leraren in de US al wel eens Assassin's Creed gebruiken in hun lessen voor sommige historische aspecten maar met deze modus kunnen ze het helemaal gebruiken voor de lessen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 28 september 2017 10:23
    De grootste reden waarom ik AC altijd tof vond, de settings die ze gebruiken voor de games. De database die er in zit was altijd al iets waar ik graag voor ging zitten tijdens het zien van bekende gebouwen, personen en wat dan ook.

    Dat ik er nu virtueel doorheen kan lopen ipv alleen maar lezen, maakt het wel een heel stuk beter. Ik hoop dat ze dit vanaf nu dan ook met elke AC game gaan doen die nog gaat komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 28 september 2017 10:52
    damn dit is wel heel erg interessant. Goed bezig Ubi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 28 september 2017 10:52
    Hopelijk is Mesopotamië de volgende AC setting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 28 september 2017 12:13
    Erg cool! Zo maken ze de game nog eens leerzaam ook.