Nieuws
gran turismo 7

Gran Turismo-studio werkt met Sony AI aan 'baanbrekend' project

Onthulling vindt morgen plaats

Geschreven door Michel Musters op
Gran Turismo-ontwikkelaar Polyphony Digital werkt samen met Sony AI aan een "baanbrekend" project dat morgen wordt onthuld.

Er zijn verder nog geen details over het project, behalve dat Sony AI via Twitter heeft aangekondigd dat het woensdag diens "Gaming Flagship uitbrengt en een baanbrekend project in AI aankondigt die samen met Polyphony Digital Inc. en Sony Interactive Entertainment is gemaakt".

Sony AI werd in april 2020 opgericht om zich te richten op "baanbrekend onderzoek op het gebied van AI en robotica binnen entertainment". In de onderstaande tweet is een korte teaser van het project te zien.

Het is mogelijk dat het project gerelateerd is aan de Gran Turismo-reeks en het recentelijk te verschijnen deel, Gran Turismo 7. Die racegame komt op 4 maart uit op PlayStation 5 en PlayStation 4. Onlangs werd een State of Play uitgezonden met veel beelden en informatie over het spel.

Dit artikel delen:

Lees meer

Grand Theft Auto 5 is wereldwijd 160 miljoen keer verscheept Update voor consoleversies Disco Elysium uitgebracht
43

Reacties op: Gran Turismo-studio werkt met Sony AI aan 'baanbrekend' project

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ali3n8tor

    • 8 februari 2022 08:58
    PD en Robotics… Dit moet een nieuw deel van Omega Boost zijn!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 8 februari 2022 09:33
    Een soort Forza Horizon copy, want Sony kopieert alles de laatste tijd van Microsoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 8 februari 2022 09:42
    @TommyVercetti Voorbeelden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 10:01
    @TommyVercetti deze is dan wel weer grappig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 8 februari 2022 09:55
    Sony’s eigen zelf racende auto XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Marlon.O

    • 8 februari 2022 10:12
    Update voor vr2.

    Microsoft heeft alles van Sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 10:31
    @Marlon.O das niet waar hun hebben nog steeds geen games die in de buurt komen van God of war, the last of us, uncharted en horizon. Zelfs een goede Ratchet and clank tegenhanger hebben ze niet. Hebben ze stiekem geprobeerd met the gunk maar wat een inhoudloze troep was dat. Ze hebben leuke shooters maar dan houdt het snel op

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoesNZ

    • 8 februari 2022 10:51
    @Roy36NL Wow, sony heeft 3rd person action games. Wat als je dat niks vind, zoals ik? Dan heeft Sony letterlijk niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 10:59
    @GoesNZ platform games, rogue like shooters indie games, sport games allemaal te spelen op de PlayStation. Zelfs voor mensen die van VR houden is er iets. Kortom met het assortiment zit het wel snor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoesNZ

    • 8 februari 2022 11:04
    @Roy36NL Tja, dat staat ook allemaal gewoon op Gamepass..

    En daar hoef ik niet eens sport games te kopen want dan kan ik al NHL, MLB, Fifa en NBA doen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 11:06
    @GoesNZ oww nu komt de aap uit de mouw. Jij wilt voor een kwartje op de eerste rij zitten en oude versies van sportspellen spelen. Nou dat kan ook dan is de gamepass een uitstekende keuze. Voor de games waar het budget wat ruimer is en graag up to date blijft zijn er andere keuzes

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoesNZ

    • 8 februari 2022 11:12
    @Roy36NL Clown, kwartje of de eerste rij? jij kan niet eens zien wat Xbox allemaal te bieden heeft omdat jou zicht helemaal bruin is omdat jou hoofd zo diep in Sony's reet zit. Sony geeft geen neuk over wat een random kerel op een nederlands forum over hun zegt. Waarom ben je zo actief hun aan het verdedigen op deze site.

    Ik heb beide consoles en de PS staat stof te happen terwijl ik met veel plezier door gamepass ga. Ik zie alleen maar boring 3rd person action adventures bij Sony waar ik niks mee heb. En daarnaast koop ik gewoon games die ik met plezier speel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 11:20
    @GoesNZ hahaha nog nooit een bedrijf met een reet gezien. Dus dat zal knap zijn ik heb ook beide consoles. Maar geen gamepass meer ik heb vond het allemaal te karig. Die 4 spellen per jaar koop ik wel.

    Ik zie alles behalve boring games op de ps5 ik neig inderdaad naar kamp Sony en daarna Nintendo. Mijn Xbox serie x doet na halo en nobody saves the world weer wat ie bijna heel 2021 heeft gedaan. Hij fungeert als koptelefoon houder ook een mooie functie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 8 februari 2022 12:55
    @Roy36NL @GoesNZ Waarom hebben mensen de bizarre drang om het product waar ze geld aan hebben uitgegeven te verantwoorden met dit soort discussies? Kom op jongens, het is leuk geweest, zo kan-ie wel weer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 13:33
    @MichelMusters haha uit de grond van me hart kan ik jullie meedelen dat ik totaal geen interesse heb in wat er het beste is vind alleen mooi hoe je mensen snel op de kast krijgt als je wat negatiefs zegt over hun console is toch lachen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 8 februari 2022 13:39
    @Roy36NL volgens mij reageerde jij op iemand dus jij bent degene die zich op de kast laat jagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 13:41
    @Aces-82 nee zeker niet je moet toch eerst voeren het is net vissen je weet zeker dat er iemand hapt en het zijn vaak dezelfde

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 8 februari 2022 13:44
    @Roy36NL ik moet je ergens nog wel gelijk geven hoor met de games als God of war enzo maar alleen zeg je het zo beetje elke dag. Maar goed als jij hier je lol uithaalt dan moet je er lekker mee doorgaan. Veel plezier ermee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 februari 2022 13:52
    @Aces-82 nou lol het is gewoon grappig om te zien hoe obsessief mensen zijn. Ik zit gelukkig goed in mijn slappe was en ben een bevoorrecht iemand die alles kan kopen op tech gebied. Dus het zal me echt worst wezen. Welke console boven komt drijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 8 februari 2022 15:03
    @Roy36NL Oh dus je bent een troll, je maakt het niet veel beter