Het Autopack 3 bestaat uit zes nieuwe wagens: de Lamborghini Aventador, de Jaguar XJR9, de Aston Martin V12 Vantage 2011, de VW 1200 1966, de Mini Countryman S 2011 en de Nissan Leaf. Dit pakket kost €5,99. De andere DLC heet Snelheidstestpack en bevat een ovaal testcircuit waarop hoge snelheden kunnen worden behaald. Dit pakket kost €3,99.
Naast de betaalde DLC komt vanaf 18 januari eveneens patch 2.03 beschikbaar waardoor nieuwe themakleuren, achtergronden en kleine verbeteringen worden doorgevoerd.
Reacties op: Gran Turismo 5 krijgt 2 DLC-pakketten op 18 januari
Elazzja
Volgens de Aziatische playstation site kost de car pack 5 US dollar en de Route X 4 US dollar.
rclankhorst
Je moet je overigens ook bedenken dat bij het Snelheidstestpack (Speed Test Pack) er niet alleen een circuit bij zit, maar ook een hele nieuwe functie binnen de game. Zie screenshot:
http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2012/01/user204729_pic39466_1326250653.jpg
StealthX911
(Nee, ik ben geen fanboy, ik ben een normaal mens die zwaar teleurgesteld was in GT5 toen het spel uitkwam)
cosmeticmexx
sidewinder
StealthX911
Socialwallpaper
LoGiCaL_PsYcHo
Ik vind een euro per auto toch weinig voordelig. Als je een euro per auto inhet hele spel moest betalen was het 800 euro geweest.
alphatrion
Ik ben overgestapt naar nfs Shift….veel leuker imo.
cosmeticmexx
cosmeticmexx
Stealth95NL
Nekkie
Een hoop mensen hebben GT5 verlaten omdat het ze tegen viel, al deze mensen hebben alle gratis updates van GT5 gemist, waarmee PD toch een hoop kritiek punten weggewerkt of verbetert heeft.
Veel mensen klagen dat GT5 niet af was, daar hebben ze gelijk in, heeft PD zelf ook aangegeven. Maar van de andere kant, hoeveel andere ontwikkelaars brengen niet een game vol met bugs uit en doen daar niets aan of hooguit 1 update? GT5 heeft al zoveel updates gehad, dat ik de tel ben kwijt geraakt.
PD heeft er voor gekozen om het spel uit te brengen terwijl ze nog niet helemaal tevreden waren, maar huns fans wilde ze niet langer laten wachten. Denk dat de echt GT fans dit toejuichen, de voorbij gangers gaan GT5 bashen en roepen dat Forza beter is.
Heb zelf Forza nooit gespeelt en kan dus niet oordelen, maar een opmerking als: alleen je auto beschadigd nooit klopt helaas niet helemaal. Hoe kan je anders de trophy WATCH OUT FOR FALLING OBJECTS (hiervoor heb ik 2 deuren uit een WRC wagen moeten rijden) halen als er geen schade is? Dat de sachade alleen geldt voor premiumk cars en dat deze beperkt is voor een REAL DRIVING SIMULATION ben ik met Stelth eens, maar dan moet je niet roepen dat er helemaal geen schade in zit.
Nekkie
Ik heb shift van me buurman geleend en na lvl 4 weer terug gegeven, wat een kut spel is dit en wat een bagger besturing, totaal niet lekker te spelen met een race stuur, zoals je in mijn ogen een race spel toch echt moet spelen.
. Ik heb werkelijk nog nooit zo een slecht race spel als Shift gespeelt, andere NSF delen uitgezondert want daarb ij is de besturing altijd slecht imo. Maar wat een drama vond ik Shift, kan dus amper geloven dat jij dit beter vind dan GT5, maar zoals gezegd: ieder zijn ding en gelukkig ook maar.
Nekkie
hoop binnenkort weer lekker online te kunnen racen…
bokkert
weapon1201
Straatje
cosmeticmexx
alphatrion
Ik vond gt5 erg tegenvallen .
Het spel mist spanning en was ook grafisch gewoon niet af toen die uit kwam.(gekartelde wielkasten, lelijke bomen.)
Jammer want deel 1 tm 4 horen bij de beste games van hun tijd.
Prologue was veel belovend maar het eindprodukt (gt5) viel vies tegen.
Nfs shift is, als je went aan het feit dat het een andere game is en dus andes aanvoelt dan gt een veel spannendere game dan het klinische gt5 met z'n onrail tegenstanders.
Overall is Shift misschien minder mooi maar echte flaters als de gekartelde bomen en wielkasten zitten er niet in.
Ik moet wel zeggen dat er een aantal banen inzitten die minder goed werken.(de extreem bochtige , korte tracks) :mischien heb je juist die gespeeld?
Banen als Spa en Laguna seca zijn geweldig.
Ik zeg overigens bewust LEUKER en niet BETER ;)