Nieuws

Gouden PlayStation 5 kost zo'n 8900 euro

Pre-orders morgen van start

Geschreven door Jacco Peek op
Vanaf morgen gaat een gouden PlayStation 5 in de verkoop. De console kost rond de 8000 tot 9000 euro.

De gouden PlayStation 5 wordt gemaakt door Truly Exquisite, dat meerdere gouden versies van producten als smartphones en schoenen verkoopt. De console is gemaakt van 24 karaats goud en kost zo'n 8800 euro voor de All-Digital-versie en rond de 8900 euro voor de diskversie. Daarbij zijn twee gouden DualSense-controllers en een gouden 3D Pulse headset inbegrepen.

Naast de gouden versie komt Truly Exquisite met 'Rose Gold'- en platinum-versie van de Playstation 5. Die laatste versie is met ongeveer 9100 euro de duurste variant van de PS5.

Alle versies zijn vanaf morgen om 16:00 uur te bestellen op de officiële website. Van elk model zijn 250 stuks beschikbaar.

Een prijs en releasedatum voor de reguliere PlayStation 5 zijn nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Activision onthult multiplayertrailer Call of Duty: Black Ops Cold War Release Assassin's Creed Valhalla verplaatst naar 10 november
23

Reacties op: Gouden PlayStation 5 kost zo'n 8900 euro

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • tomklp

    • 9 september 2020 16:10
    Ziet er best mooi uit in het goud! Misschien wel een console die met winst te verkopen is over een aantal jaar als de goudkoers zich zo blijft ontwikkelen als in het afgelopen jaar :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 9 september 2020 16:13
    De PS5 ziet er in het goud een stuk fraaier uit. Het wordt nog bijna een mooie console zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 9 september 2020 16:13
    Haha,

    Bling bling :-) tja als je het geld er voor over hebt why not :-)

    Jammer dat de reguliere prijzen weer op zich laten wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 9 september 2020 16:25
    @Goodmushin Keek net even op ebay. Preorders vanaf €607 tot €1048.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 september 2020 17:26
    @LordLuc Dat zegt helemaal niks, die prijzen zijn altijd hoog ingesteld. Het is namelijk makkelijker te verkopen dat iemand geld terug krijgt dan dat ie alsnog moet bijbetalen.
    Sony heeft de prijzen nog niet bekendgemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rexus

    • 9 september 2020 18:35
    @darkmanwls Die 100 euro verschil doet wel vermoeden dat de twee reguliere varianten dit verschil ook gaan hebben.

    Hopelijk een all-digital voor 400!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 9 september 2020 17:27
    @LordLuc

    wauw :) seems insain (insane)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 9 september 2020 20:42
    @Goodmushin Insane?😜

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 9 september 2020 22:54
    @clandestine666


    Hahah ja dat dankjewel :-) ik typ dat vaker verkeerd :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 9 september 2020 16:23
    Motip Metallic lak goud in spuitbus 400ml €11,50.
    Leef je uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 9 september 2020 16:52
    We hebben een prijs mensen xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 10 september 2020 00:24
    @garciagarcia heheh nice

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tet

    • 9 september 2020 17:54
    Vooropgesteld dat ik dit nooit zou kopen, maar dit kan best een verzamelobject worden, prijs valt best mee. (Vergelijk het met een redelijke Rolex)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 9 september 2020 19:11
    Menig rapper zal deze wel gaan halen 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 9 september 2020 21:53
    @Arianica Doodziek van deze seks spam de hele tijd….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 9 september 2020 23:08
    @Mmo-veteran hahaha denk niet dat ze zal reageren. Veel te druk met reacties lezen van mensen die reageren op die link.
    Hahah

    Wel jammer dat zulke spam bots( tenminste ik ga er vanuit dat dit geen mensen zijn die hier dit plaatsen) gewoon zo kunnen plaatsen.

    Ik weet niet waarom er zo weinig moderatie is laatste tijd.
    Ik voel een fusie aankomen. Alle zuster sites doen vrijwel niks aan hun site momenteel.
    zou het kunnen dat de 3 sites die een redactie ruimte delen aan 1 site werken?

    Zo niet dan hoop ik dat zo langzamerhand iemand wakker wordt op gamer redactie ( en minstens 1 van de zuster sites heeft het ook) en die link plaatsers blokken incl hun e-mail.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 9 september 2020 23:29
    @watashi wa maurice desu. Hoi hoi, dank voor je bezorgdheid!
    We vinden dit soort spammers zelf natuurlijk ook heel vervelend. We blijven ze blocken en verwijderen, maar er worden steeds nieuwe accounts gemaakt en dat is nogal hardnekkig en lastig te bestrijden. Geloof me, als we echt niet zouden modereren, zouden het er veel en veel meer zijn!
    Bovendien is er 's avonds nou eenmaal niet echt iemand aan het werk, dus wordt het alleen verwijderd als iemand het toevallig ziet (zoals ik).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 10 september 2020 00:07
    @ErikNus

    Ok dat is heel duidelijk. 😀
    Ik hoop overigens niet dat ik jullie aanviel met mijn reactie. Want dat was niet mijn bedoeling.
    Ik zag namelijk na mijn reactie al dat er een aantal verwijdert waren.
    Dan was ik wat voorbarig.
    Viel me gewoon op en ik dacht dat daarom niks mee gedaan werd.

    Maar dan vind ik het jammer dat jullie er zoveel werk mee hebben, en hoop ik dat het ook stopt, want naast dat het vervelend is voor ons is het dat voor jullie dus nog meer als ik het zo lees.
    Raar trouwens dat die ineens zo actief zijn. Vraag me af waarom. Niet allen hier maar ook op andere sites zitten dezelfde.
    Delen sommige sites 1 server waar het misschien een probleem op is? Dat het niet de site is maar verder gaat dan dat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 10 september 2020 00:28
    @watashi wa maurice desu. @watashi wa maurice desu. nee hoor voelde me niet aangevallen! Maar ik snap heel goed dat het voor lezers vervelend is en frustrerend om ze steeds te zien, dus ik wilde goed antwoord geven :)

    Ik weet ook niet waarom ze zo actief zijn en hoe dat komt. Het zijn in ieder geval bots en het is een geautomatiseerd proces, waardoor er in 1 keer heel veel reacties worden geplaatst met een bepaald account. Ik weet dat er binnen Reshift nu gewerkt wordt aan filters en dat soort dingen, dus ik hoop dat er snel een oplossing komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 10 september 2020 01:29
    @ErikNus