Nieuws
God of War

God of War voor pc, Gears 6 en meer gelekt via Nvidia GeForce Now

Flinke lijst met mogelijke pc-games gelekt

Geschreven door Michel Musters op
Via een datamine van Nvidia GeForce Now is het mogelijke bestaan van God of War voor pc, Gears 6 en allerlei andere games gelekt.

Update: Nvidia heeft het bestaan van de lijst inmiddels bevestigd, maar laat weten dat de genoemde games geen indicatie zijn van spellen die daadwerkelijk naar pc komen. Lees er hier meer over.

Oorspronkelijk bericht:

Ontwikkelaar Ighor July laat via een blog weten hoe hij toegang heeft gekregen tot de database van Nvidia's streamingservice. Daarin noemt hij ook enkele games die hij gespot heeft - al is deze lijst van SteamDB-oprichter Pavel Djundik veel completer.

Onder de games die gevonden zijn in de database van Nvidia GeForce Now, vallen God of War voor pc, Gears 6, Resident Evil 4 Remake, Final Fantasy 9 Remake, Crysis 4, Grand Theft Auto Trilogy-remasters, Halo 5 voor pc, Bioshock RTX Remaster, Half-Life 2 Remastered en Injustice 3. 

Hoewel het mogelijk is dat sommige titels op deze lijst voor de zekerheid aan de database toe zijn gevoegd en niet gebaseerd zijn op echte games die in de maak zijn, is het ook mogelijk dat sommige van deze spellen daadwerkelijk wel verschijnen.

Hieronder is een video van Ighor July te zien, waarin hij meer vertelt over zijn bevindingen.

Dit artikel delen:

Lees meer

De lanceringstrailer van Deathloop Paradox Interactive-CEO heeft spijt van 'ongepast gedrag'
16

Reacties op: God of War voor pc, Gears 6 en meer gelekt via Nvidia GeForce Now

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 14 september 2021 08:43
    gears 6 en god of war en halo 5 geloof ik wel, van gta gaan al tijdje geruchten geloof ik ook injustice 3 geloof ik ook wel, de andere ja het zou kunnen ja

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 14 september 2021 08:54
    @hulstpower
    Sowieso komen alle Xbox spellen gewoon naar de PC, toch? Via de Game Pass. Dat Sony spellen mogelijk sneller naar de PC gaan komen is een interessante ontwikkeling. :) Dat doorbreekt hopelijk een beetje de monopoliepositie die ze nu innemen met sommige exclusieve titels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 september 2021 08:59
    @Bart81 Alles games van xbox komen naar pc dus gears 6 ja die komt op pc, halo 5 zou kunnen is al tijdje uit en god of war gaat om de oude dus die zal wel in toekomst komen. Exclusive games hoort beetje bij consoles zoals nintendo mario en zelda heeft en xbox halo en gears en sony god of war en the last of us.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 14 september 2021 08:59
    @Bart81 hoe ik het lees, gaat het om God of War uit maart 2018. Dat is op zich niet supersnel natuurlijk. Er stonden nog meer PS-exclusives op de lijst (waarvan ook recente(re)), maar er staat verder geen tijd of datum bij wanneer deze dan naar PC zouden komen, mocht het waar zijn. We shall see. Van mij mogen die games prima naar PC komen. Heb zelf geen gaming PC, maar wel alle consoles dus het meeste heb ik dan al gespeeld. Maar hoe meer mensen die games speen, hoe beter lijkt me!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 14 september 2021 09:03
    @Jorn6810
    Dan heb ik het inderdaad te snel gelezen. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 september 2021 09:04
    Injustice 3 lijkt me sterk. Door t gedoe met de overname van WB schijnt dat erg moeilijk te zitten met rechten. Iemand van netherrealm heeft al aangegeven dat t waaschijnlijker is dat mk12 eerst komt. Aangezien mk11 nu klaar is en geen extra content meer krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 14 september 2021 09:22
    @Messtranor Dat wou ik dus ook al aangeven als reactie op Hulstpower. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 september 2021 10:52
    @Messtranor klopt even vergeten ten maar discovery heeft ook al een keer gezegd dat ze niks meer weg gaan doen, maar dat is nog afwachten en denk dat als discovery nether real niet zomaar verkoopt met mortal kombat rechten er bij. Dus een mk 12 zou net zo makkelijk de nek omgedraaid kunnen worden als injustice 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 september 2021 12:13
    @hulstpower t verschil is dat de rechten van mk bij netherrealm liggen en wb daar dus alleen via nr eigenaar van was. Als netherrealm en wb dus naar verschillende eigenaars gaan kan netherrealm wel mk maken. Maar niet meer zomaar injustice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 september 2021 13:35
    @Messtranor ze waren ooit eigenaar nu is wb dat en als netherealm verkocht word weet niet zeker of wb de ip er bij doet. En misschien heb je gelijk maar wij beiden weten niet wat er op papier staat. Volgens mij haakte micro business af omdat ze geen ip mee kregen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 september 2021 23:16
    @hulstpower de mk IP is van netherrealm, en WB was alleen eigenaar omdat ze ook eigenaar van netherrealm waren. Ed Boon heeft knap hard gevochten om die IP te houden. Degene die netherrealm zal kopen wordt ook eigenaar van MK.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 september 2021 06:47
    @Messtranor Ok als dat zou is denk ik niet dat wb/discovery snel netherrealm van de hand doet kijk naar de dc animated mk films die ze nu maken en ook de film reboot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 14 september 2021 10:02
    wat zou hettoch fijn zijn om alle games op 1 console te kunnen spelen, Zelda op een pc zie ik wel zitten. En dan heb je nog een reden om die ene pc handheld te kopen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mightybundy

    • 14 september 2021 10:33
    Tjonge dan zit ik echt fijn als Xbox one en pc eigenaar. Je gaat dan niks missen! Ik hoop ooit Ghost of Tsujima op pc te zien. Die samen met GOW zijn de enige waar ik wel benieuwd naar ben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 14 september 2021 11:05
    @mightybundy opzich is dat het zelfde als ps5 en pc eigenaar. Met als voordeel dat je bij de Xbox exclusives ze gelijk day one op de pc kan spelen. 4 jaar naar GOW release eindelijk op pc. Zolang kan ik niet wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 september 2021 12:11
    @mightybundy Het kan nog beter. Ik als pc, xbox en playstation eigenaar kan gewoon alles spelen. En ook wanneer t uitkomt. Niet 4 jaar na dato.