Nieuws

God of War Ragnarök komt 9 november uit voor PS4 en PS5

Sony Santa Monica toont nieuwe trailer

Geschreven door Marvin Toepoel op
Sony en Sony Santa Monica Studio bevestigen de releasedatum van God of War Ragnarök: 9 november.

Na weken aan speculatie en ogenschijnlijk last minute gecancelde aankondigingen van de releasedatum van God of War Ragnarök, is de kogel door de kerk: het spel komt op 9 november uit voor PlayStation 4 en PlayStation 5. Dat melden Sony en ontwikkelaar Sony Santa Monica Studio.

Ook is er een dertig seconden durende cinematische trailer met Kratos en Atreus gedeeld, getiteld ‘Father and Son’. De trailer bestaat niet uit gameplaybeelden en is dus volledig met CG geanimeerd.

In de trailer gaan Kratos en Atreus een groep vijanden te lijf; Kratos met zijn bijl en Atreus met zijn pijl en boog. In het laatste shot van de trailer is een gigantische wolf te zien. Dit is waarschijnlijk Fenrir, in de Noorse mythologie de zoon van Loki (de God van misleiding) en de broer van Hel (godin van de onderwereld). 

Bron: Sony Santa Monica Studios

Dit artikel delen:

Lees meer

Intels 7 nm chips starten massaproductie in tweede helft 2022 Zotac Zbox mini-pc heeft vanafprijs van circa 1600 euro
68

Reacties op: God of War Ragnarök komt 9 november uit voor PS4 en PS5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 6 juli 2022 15:23
    Mooi, is dat ook weer klaar. Kunnen alle boze zweetnerds en trollen weer met andere zaken bezig zijn. Kijk erg uit naar deze game, zou me verbazen als dit geen topper wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    its_charro

    • 6 juli 2022 15:47
    @Zut "Mooi, is dat ook weer klaar. Kunnen alle boze zweetnerds en trollen weer met andere zaken bezig zijn." HA! It's funny because it is true…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 6 juli 2022 16:03
    @Zut
    Zweetnerds, hahahaha. Heerlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 juli 2022 15:26
    Mooi nieuws. Nu hopen dat ze wel zeker van hun zaak zijn. En dat ze niet over 2 maanden weer zeggen hij uitgesteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 6 juli 2022 15:29
    Dit is waarschijnlijk Fenrir, in de Noorse mythologie de zoon van Loki (de God van misleiding) en de broer van Hel (godin van de onderwereld).
    Is Hel dan ook een dochter van Loki?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 6 juli 2022 15:45
    @-JK-

    Iedereen weet wie loki is, en het zal eerder de zus zijn ipv dochter (Thor deel 3)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 6 juli 2022 16:44
    @san5324 Ja want t marvel universum is een accurate beschrijving van de noorse mythologie :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 6 juli 2022 20:33
    @Messtranor

    Wel wat je in thor ziet man.. En je kunt me niet wijsmaken dat er veel mensen zijn die thor / avengers niet hebben gezien en/of strips van hebben gelezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 7 juli 2022 06:36
    @san5324 Wat je in thor ziet heeft lichtelijk te maken met de noorse mythologie. Maar als je denkt dat het allemaal perfect klopt heb je t goed mis. De "officiele" mythologie (voor zover mythologie officieel kan zijn) is veel vreemder en meer fucked up dan t hollywood verhaaltje van marvel hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 6 juli 2022 15:48
    @-JK- ik denk nog steeds dat die grote vogel in de eerste game Hel is. Klopt volgens de originele Noorse mythologie niet, maar Santa Monica speelt natuurlijk wat met de mythologie (vader van Loki is ook geen Spartaanse soldaat) en omdat de andere kinderen van Loki ook reusachtige dieren zijn zou het logisch zijn dat Hel dat ook is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 6 juli 2022 19:07
    @-JK-
    Hel is de dochter inderdaad… Net als Jormungandr (World Serpent) ook een zoon is van Loki.
    Mythologie zijn niet bepaald de meest logische verhalen, daarom is het ook een mythe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 6 juli 2022 15:34
    Hoppa dit maakt mijn dag. Wat een jaar voor de Sony ps5 bezitter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 juli 2022 15:55
    @Roy36NL Als ze inderdaad zeker zijn dat deze datum gehaald wordt wel ja. Maar zeker een mooi PlayStation 5 jaar. Maar nu Sucker Punch de geruchten over Sly Cooper en Infamous hebben ontkracht maak ik mij over het jaar 2023 wel zorgen want buiten Spiderman en het schattige Tchia is er vrij weinig in 2023 te spelen exclusief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 juli 2022 16:03
    @Snoop213

    -Exclusief- maakt toch niet uit joh. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 juli 2022 16:05
    @PietS. Niet mijn woorden verdraaien Piet. Ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakt of het exclusief of console exclusief is. Want Tchia is volgens mij ook console exclusief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 juli 2022 16:15
    @Snoop213

    Ahh, ja. Zolang het in jouw straatje past! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 juli 2022 16:28
    @PietS. De spiegel voor zelfreflectie nog steeds niet aangeschaft zie ik? Verder ligt het altijd aan mij nooit aan jou? Beetje jammer. Misschien een tip om bij een Sony gerelateerd artikel eens te reageren op het onderwerp in plaats zoals vorige week een zinloze discussie op te willen starten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 juli 2022 16:29
    @Snoop213

    Het gaat je de pet weer eens te boven. Fijne dag nog Kaas!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 juli 2022 16:48
    @PietS. Vanaf nu Piet negeer ik jou.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 6 juli 2022 16:51
    @Snoop213 en @PietS, kunnen jullie allebei eens een keer stoppen met op elkaar vitten en elke comment sectie verpesten. Anders krijgen jullie allebei een ban. Ik heb het al een keer vriendelijk gevraagd, dit keer meen ik het.