Ubisoft had al eerder bekendgemaakt plannen te hebben om Ghost Recon Breakpoint te verbeteren te verbeteren. De update bevat drie modi: Regular Experience, Immersive Experience en Custom Experience-modus. In de Regular Experience spelen spelers de game zoals deze nu is. Bij de Immersive Experience zijn de gear levels en het loot-systeem uit de game gehaald. Dat maakt de ervaring realistischer en meer verwant aan de voorgaande delen.
In de Custom Experience is het mogelijk om de game te personaliseren met verschillende opties. Denk aan een aangepaste hud, de kans op blessures aanpassen en het herstellen van health. Ook is het mogelijk om de moeilijkheidsgraad van de game aan te passen door bijvoorbeeld schade te verhogen.
De update betekent wel dat de tweede raid niet naar de game komt, maar wordt vervangen door een andere update die volgens de ontwikkelaar meer past bij de feedback van de game.
De update is vanaf 24 maart beschikbaar.
Reacties op: Ghost Recon Breakpoint gaat flink op de schop
Kuyichi
kr1z
Realistic Looting: Loot your enemies’ weapon category and switch them realistically. Gear is found from missions, rewards, and crates.
Primary Weapon Quantity:
Choose to carry 1 or 2 primary weapons. This was pre-released with TU
1.1.0, but will be fully realized with the Ghost Experience.
Ammo Loss on Reload: Remaining ammunition is lost when you change magazines.
Stamina Level: Adjust how much stamina you consume.
Bandage Quantity: Limit the number of bandages your Ghost can carry.
Risk of Injury: Choose the frequency of the injured status when wounded by enemy bullets.
Health Regen: Choose to limit, remove or increase your health regeneration.
New HUD Settings: Fine-tune your preferred HUD with new settings:
Mini-Map Minimal: Smaller map with less information on it.
Loot Notification Minimal: Smaller loot notification.
3D Loot Minimal: Smaller 3D loot drop.
Private Mode: Encounter only story characters and your direct co-op teammates in Erewhon.
Nice, mooi dat ik ff gewacht heb met deze game.