Het doel van de ontwikkelaar was om verschillende geluiden met de akoestiek van de koeltoren op te nemen, om later de echo's die ze produceerden los te kunnen gebruiken, zonder dat het oorspronkelijke voorwerp dat voor de echo gebruikt is eraan gekoppeld is. "Het is erg leuk om te doen en tegenwoordig best nauwkeurig. [...] We hebben een hoop willekeurige geluiden geproduceerd in deze ruimte", aldus Arena Nets James Ackley.
Het team bezocht voor andere geluiden een vierhonderd meter lange tunnel. Deze werd gebruikt voor onder andere geluiden van "voorbijrijdende treinen, monsters en een Eddie Van Halen-impressie op een gitaar." Ackley schrijft verder dat de meeste geluiden niet vooraf bedacht zijn, maar tijdens het bezoek ontstonden. "Met drie personen konden we geweldige slag- en sleepgeluiden maken. Op een gegeven moment waren twee mensen aan het wachten en konden we ze twee verdiepingen onder ons geweldig mooi horen."
Reacties op: Geluiden Guild Wars 2 opgenomen in nucleaire koeltoren
Stephan123
hanskleinenberg
Cavorka
…….eeeh wat?
R----D
Tiker
Een en al nuttigheid!