Nieuws

Gelimiteerde Star Wars: Battlefront PlayStation 4 aangekondigd

Gratis dlc getoond en klassieke SW-games

Geschreven door David Kers op
EA heeft een gelimiteerde Star Wars: Battlefront PlayStation 4 aangekondigd. Dit deed men tijdens zijn It’s Game Time: Disney Interactive Takes the Stage-panel op de D23 expo in Anaheim.

Tijdens het panel kondigde Adam Boyes van Sony Computer Entertainment de gelimiteerde versie van de PS4, met daarop een afbeelding van Darth Vader, aan. De bundel bevat naast de 1tb console (CUH-1200), een gelimiteerde DualShock 4-controller en Star Wars: Battlefront ook  vier klassieke SW-games: Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, Star Wars: Bounty Hunter en Star Wars: Jedi StarFighter. De bundel verschijnt net als de game op 19 november.

Naast de aankondiging van de gelimiteerde PS4 toonde EA ook nieuwe concept art van de gratis Battle of Jakku downloadable content voor Star Wars: Battlefront. Hierin wordt de veldslag tussen de originele filmtrilogie en de aankomende film: Star Wars: Episode VII – The Force Awakens verteld.

Star Wars: Battlefront verschijnt op 19 november voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Lees voor meer informatie onze hands-on preview.

Dit artikel delen:

Lees meer

Pretparksimulatie Disney Magic Kingdoms aangekondigd voor mobiel Gamer.nl Podcast 26: Hoezo geen singleplayer?
16

Reacties op: Gelimiteerde Star Wars: Battlefront PlayStation 4 aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 17 augustus 2015 08:26
    Vette edition maar geen Single Player is voor mij geen Battlefront dit keer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 17 augustus 2015 08:54
    Uhm, gaat het om een CUH12xx versie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kers

    • 17 augustus 2015 08:58
    CUH-1200 reeks inderdaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 augustus 2015 09:25
    Niet verwacht dat ze gebruik zouden maken van de nieuwe versie wat betreft deze editie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 17 augustus 2015 14:12
    Thanks David

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 17 augustus 2015 09:58
    Ik vind de controller er wel heel erg cheap-ass uit zien zo.. Maargoed zoals ShadowX ook al aangeeft, geen single player mode, dus ik laat em ook liggen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 17 augustus 2015 10:55
    De controller ziet er inderdaad niet zo mooi uit, maar de console is wel cool.
    Ik zet een console alleen nooit zo neer dat je hem zo kunt zien dus dan is het een beetje zonde.
    Ik twijfel of ik deze game ga aanschaffen, ik ben een groot star wars fan en het ziet er mooi uit. Maar ben geen MP

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 18 augustus 2015 10:40
    LOL, ja, bij mij staat de PS3 net op zijn andere zijde, dus dan zou in dit geval Darth Vader ondersteboven staan..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 18 augustus 2015 11:29
    Hehe, ik denk dat jij dan beter de batman-versie kan kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • warie

    • 17 augustus 2015 11:45
    Kan niet wachten op deze game ! Console ziet er idd epic uit !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 17 augustus 2015 11:59
    Die panel sloeg helemaal nergens op. 20min naar dezelfde trailers kijken die we al kenden en dit was dan de "grote" aankondiging…

    En ondanks dat ik zelf een PS4 heb, ging het wel heel erg ver met exclusive dit, exclusive dat allemaal op PS4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 17 augustus 2015 12:04
    Tja het zal wel een reden hebben. Geld is de reden in ieder geval niet want dat heeft sony niet als ik mensen zoals -it- moet geloven oftewel als dat het niet is betekent het dat men meer heil zien in de ps4 dan in de concurrentie :P :P


    Maar effe serieus het is idd jammer die vele exclusieve dingen. Zie alles liever multiplatform zodat het meer verkoopt en dat er meerdere delen worden gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maki

    • 17 augustus 2015 13:12
    die* panel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 17 augustus 2015 14:18
    Die controller vind ik ook jammer. Misschien doen ze daar nog iets aan als er genoeg mensen zijn die dit melden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 17 augustus 2015 16:10
    Ze maken wel erg veel special editions bij PS4. Op zich wel mooi en grappig, maar met elke ''limited'' edition die erbij komt voelt het minder speciaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 18 augustus 2015 08:08
    De beste special edition tot nu toe vind ik de PS1 skin. Die is alleen belachelijk prijzig