Geen importeren van karakters in Icewind Dale 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Terwijl Black Isle Studios in het diepste geheim druk werkt aan de StarWars roleplayinggame 'Knights of The New Republic', komt de erg succesvolle developer eerst met een vervolg op het bekende Icewind Dale game, een spel gebaseerd op de Baldurs Gate 2-engine.

Vreemd genoeg kan je geen karakters in dit tweede deel importeren waarmee je de orginele Icewind Dale hebt uitgespeeld. In een interview met VoodooExtreme draagt Doug Avery van Black Isle daar het volgende argument voor op:Doug Avery: Starting your characters at up to thirtieth level just didn't seem realistic. In the BG series, it was your main character that was progre ing through the story, so it wouldn't have made sense to start the game over. From our fan response, there doesn't appear to be much backlash to this decision. People are actually looking forward to beginning anew. In Icewind Dale, your party finished their adventure and moved on. We will let the original party's ultimate end be decided by the players' imaginations.

Aan het interview te zien lijkt het spel technisch en grafisch niet zoveel verbeterd, al zal de kracht van dit tweede deel natuurlijk in het verhaal liggen.

Het spel zal zeer waarschijnlijk deze zomer in de winkels liggen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou