Normaal zorgen uitgestelde releases vooral voor spellen van betere kwaliteit, met minder bugs en misschien nog meer features dan oorspronkelijk geplanned. Unreal, Starcraft en Half-Life zijn daar goede voorbeelden van. Soms is een spel echter hopeloos verouderd doordat het tijdens de vele vertragingen door de concurrentie voorbijgestreefd is. Het bekendste slachtoffer van dit fenomeen is natuurlijk Daikatana. Breed, de langverwachte Halo-beater van CDV, kan voortaan in één adem met deze titel genoemd worden, want ook dit spel had ooit bergen potentieel, maar is inmiddels op elk alweer voorbijgestreefd door de concurrentie.Op een gegeven moment wordt je trouwens geholpen door een of ander figuur die je de weg doorheen het level wijst en je continu met vervelende opdrachten opzadelt. Dit karakter heeft het trekje om te schelden op zowat alles wat je doet. Loop je een paar centimeter te ver naar voren of naar achteren, dan krijg je weer een 'asshole' of een 'fool' naar je hoofd geslingerd. Wel ben jij degene die het gros van de tegenstanders uit de weg ruimt en alle schakelaars om zet. Een ondankbaar stuk vreten en ook érg irritant: als de makers het leuk vinden om de spelers van hun spel de huid vol te schelden, dan is er toch iets mis lijkt me zo. Een paar keer is leuk, in de context van het spel, maar dit overtreft alles. Lees de volledige review hier.