Nieuws

Gamer V6-update: Reageren en inloggen

Deze verbeteringen worden vandaag nog doorgevoerd

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
Gamer.nl V6 is in bèta, dat hebben jullie vast al gemerkt. We zijn druk bezig om iedere dag weer stukjes en beetjes functionaliteit toe te voegen en de meest hardnekkige bugs weg te werken. Bij dezen weer een update.

Allereerst een aankondiging. Of nee... Ten eerste nogmaals enorm bedankt voor alle feedback. We hebben via alle mogelijke kanalen veel (inhoudelijk) commentaar gehad en dat nemen we allemaal ter harte. We hebben nog niet de tijd gehad om op ieder bericht te reageren, maar lezen alles. Beloofd.

Verbeteringen voor vandaag

Vanaf vandaag willen we iedere middag om 16:30 een nieuwe versie van V6 uitrollen waarin weer enkele verbeteringen zijn doorgevoerd. Hieronder zie je kort opgesomd wat er straks gaat gebeuren:

- Binnen het responsive ontwerp van de website moet de content nu goed uitgelijnd worden, in plaats van dat de nieuwskoppen en andere titels halverwege worden afgekapt.

- De gebruikersnamen en e-mailadressen die je kunt gebruiken om in te loggen zijn na vanmiddag niet langer hoofdlettergevoelig.

- Het caching-probleem moet zijn verholpen, waardoor artikels zonder reacties niet langer de reacties van een ander artikel tonen.

- Het uitrollen van nieuwe V6-versies is gestroomlijnd, waardoor dat soepeler moet gaan gebeuren.

Verbeteringen voor binnenkort

En dan waar we momenteel nog aan werken. We proberen onderstaande gebreken nog eind deze week te hebben verholpen:

- Een inlogknop inbouwen binnen de mobiele weergave van de website.

- Een verbeterd ontwerp voor recensies, met daarin meer grafische nadruk op het cijfer en de plus- en minpunten.

- Verder invulling geven aan ons achterliggende contentmanagementsysteem.

- Het optimaliseren van wat er precies wordt ingeladen bij het openen van een pagina.

Ondertussen wordt er uiteraard nog hard gewerkt aan tientallen andere bugs en features, maar die manifesteren zich deels achter te schermen, of we hebben ze alvast bij volgende week geparkeerd.

We vragen nogmaals om jullie geduld, terwijl we de site links, rechts, boven en onder uitbouwen. Tegen het weekend moeten jullie in ieder geval goed uit de voeten kunnen met de beloofde basisfunctionaliteit. 

Alles wat je verder nog graag wilt zien, mag je doorgeven via feedback@gamer.nl. Bugs kun je blijven melden via bugreport@gamer.nl.

Dit artikel delen:

Lees meer

Steven Spielberg regisseert videogamefilm Ready Player One The Talos Principle-uitbreiding Road to Gehenna aangekondigd
53

Reacties op: Gamer V6-update: Reageren en inloggen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Redactie_Gamer.nl

    • 25 maart 2015 16:23
    Jullie kunnen weer reageren, wees niet bang!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • reshift_development

    • 25 maart 2015 16:32
    Yes! Eindelijk! Het is echt zo vet geworden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • qsmits

    • 25 maart 2015 16:40
    Password reset aangevraagd (kwam in de spam), password gereset en hier ben ik!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Redactie_Gamer.nl

    • 25 maart 2015 16:41
    Wegens drukte en nog niet geoptimaliseerde processen kan het plaatsen van een reactie nog wel mislukken of meer laadtijd dan normaal vergen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lwolfess

    • 25 maart 2015 16:45
    YEAH, we kunnen reageren!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michiel_Reshift

    • 25 maart 2015 16:47
    password reset mails kunnen in je spam terecht komen. Vooral Gmail is erg streng hebben we gemerkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 26 maart 2015 00:27
    Heeej Michiel,

    Wil niet moeilijk doen maar het is ondertussen al 16 jaar GNL :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintin_test

    • 25 maart 2015 23:39
    Well, thats embarrassing…

    De verstrooide en veel te drukke developers waren vergeten reguliere gebruikers rechten te geven om comments te zien en te posten…

    Nu doen ze het écht voor iedereen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 25 maart 2015 23:42
    Beter! Het ziet er goed uit allemaal!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DanielVerlaan

    • 26 maart 2015 00:01
    w00t w00t!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • whopper

    • 26 maart 2015 00:16
    Ik vind de nieuwe site niet echt een vooruitgang. Als je geen adblocker gebruikt zie je alleen een mega grote site take-over en al het nieuws staat below the fold. Ik kom hier net als de meeste voor het nieuws, die moet dan ook prominent in beeld staan zonder dat je hoeft te scrollen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 26 maart 2015 00:22
    Yaaah we kunnen weer reageren en gezien worden.

    Mijn complimenten naar de nieuwe site, het ziet er strak uit echt super strak.
    Vooral als je al op de hoofdpagina binnen komt en je ziet gelijk in het groot de hoofd topics voorbij komen, het valt echt op en daar gaat het om.

    Nogmaals mijn complimenten naar de mensen die dit design hebben gemaakt, het is nog vanouds zoals we gewend zijn maar dan in een strakke nieuwe omgeving, zie het als de Ferrari onder de website gamer.nl

    Top werk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • martijntest

    • 26 maart 2015 06:44
    Ook vanaf IPv6 doet de website het prima! Chapeau!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phuncz

    • 26 maart 2015 07:49
    Veel succes met de nieuwe site, het ziet er veelbelovend uit !
    Ik hoop wel dat de site ook nog wat meer gaat bieden voor mensen met een scherm in landscape mode zoals tablets en PC's, momenteel extreem veel ongebruikte ruimte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nemorosus

    • 26 maart 2015 08:20
    Ik lees Gamer.nl altijd via de RSS feed in Feedly. Daar was het ineens erg stil, ging ik naar de website: helemaal vernieuwd! Mooi hoor, maar ik wil wel graag weer een RSS feed als het kan!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • arthurvv

    • 26 maart 2015 14:43
    Wordt aan gewerkt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 26 maart 2015 08:57
    Goed om te zien dat het er nu is maar mijn probleem is dat de tekst kolom zo ongelooflijk smal is en dat de advertenties links/rechts veel meer ruimte innemen, het leest zo onprettig op een landscape scherm dat je maar 1/3 van je scherm echt gebruikt voor hetgeen waar je voor komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 26 maart 2015 09:09
    eens zien of het alweer werkt…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pug205GTi

    • 26 maart 2015 09:12
    Plus en min systeem is in ieder geval weg, daar zullen velen wel heel erg blij mee zijn. Ben benieuwd als het af is, voor nu eigenlijk niet veel op/aanmerkingen daar er nog niet heel veel functionaliteit is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pug205GTi

    • 26 maart 2015 09:13
    Ow de EDIT knop mis ik. Dat is het enige of ik kijk er overheen.