Nieuws

Nominaties voor The Game Awards 2017 bekendgemaakt

Horizon: Zero Dawn vaakst genomineerd

Geschreven door Bob van der Laan op
De genomineerden voor The 2017 Game Awards zijn bekendgemaakt.

De games die kans maken op prijzen tijdens The Game Awards van dit jaar zijn onthuld. De genomineerden krijgen 7 december in Los Angeles te horen of zij in de prijzen zijn gevallen. Op The Game Awards, die jaarlijks in de Verenigde Staten worden gehouden, worden niet alleen awards weggegeven voor de beste games van het jaar, maar ook vele nieuwe aankondigingen gedaan en trailers getoond.

Dit jaar zijn The Legend of Zeld: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, PlayerUnknown’s Battlegrounds, Persona 5 en Horizon: Zero Dawn genomineerd voor de beste game van 2017.

Naast Game of The Year zijn er nog 24 andere categorieën waar veel games voor genomineerd zijn. Ook zijn er prijzen te winnen in community- en e-sports-categorieën.

Er zijn onder andere prijzen te winnen in de categorieën Best Ongoing Game, Best Action/Adventure Game, Best Sports/Racing Game en Best Multiplayer.

Best Ongoing Game

Warframe

Rainbow Six: Siege

Overwatch

Grand Theft Auto Online

Destiny 2

PlayerUnknown’s Battlegrounds


Best Action/Adventure Game

Uncharted: The Lost Legacy

Assassin’s Creed: Origins

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Super Mario Odyssey

Horizon Zero Dawn


Best Sports/Racing Game

Project Cars 2

Pro Evolution Soccer 2018

NBA 2K18

GT Sport

Forza Motorsport 7

FIFA 18


Best Multiplayer

Fortnite

Call of Duty: World War 2

Splatoon 2

Destiny 2

PlayerUnknown’s Battlegrounds

Horizon: Zero Dawn van Guerrilla Games heeft met vijf nominaties de meeste van allemaal. De complete lijst met genomineerden is te vinden op de site van The Games Awards, waar ook gelijk gestemd kan worden.

Bron: The Game Awards

Dit artikel delen:

Lees meer

Digitaal cadeau's geven nu mogelijk met nieuwe Xbox One-feature Releasedatum voor Mario Party: The Top 100 weer vervroegd
12

Reacties op: Nominaties voor The Game Awards 2017 bekendgemaakt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vovelic

    • 15 november 2017 15:03
    Hoe staat Guild Wars 2 niet tussen het lijstje best on going game?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Valerium

    • 15 november 2017 15:28
    Best Multiplayer: Call of Duty: World War 2

    LOL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 15 november 2017 16:57
    Qua Best Action/Adventure Game weet ik wel waar ik op moet stemmen. Assassin's Creed Origins (nu 88 uur op de teller en voorlopig nog niet klaar met de game.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 15 november 2017 18:47
    @coola

    Als je eerlijk bent weet je dat Origins gewoon achter 1.Zelda 2.Uncharted en 3. Horizon komt. Origins heeft met name kwa glitches behoorlijk slecht gedaan. Launch ook weer niet vlekkeloos verlopen met een day1 patch en microtransacties die voortgang stimuleren. Iets wat de andere 3 niet gehad hebben. Ben wel eerlijk dat dit de beste AC na Black Flag is, maar Goty? Nope

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 15 november 2017 19:03
    @rreloaderr

    Als ik eerlijk ben kies ik voor de game waar ik het meeste van geniet. Dus ik kies voor Assassin's Creed Origins

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 15 november 2017 19:46
    @coola
    Is ook je goed recht. Gelukkig zijn meningen geen feiten ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 15 november 2017 23:56
    @rreloaderr Als ie dan puur voor beste game kiest dan zou Zelfs ook moeten afvallen omdat die ook frame drops heeft.

    Uncharted liep perfect en dat zal voor Horizon ook wel gelden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 15 november 2017 22:12
    wth doet PUBG in de lijst xD. Het is een leuk spel maar contender of goty hell no.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 november 2017 09:31
    @armilo-theus Het is een game, je kan hem al kopen en spelen en het is waanzinnig populair.
    Dus waarom niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 16 november 2017 11:23
    @fonsrutte Net zoals Arrahant het ook al zeg het is nog steeds een early acces spel. Ik heb het spel ook en vind het geweldig maar er zijn meer spellen die voor hun komen. Die tevens ook beter optimization hebben en ook meer content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 16 november 2017 08:46
    PUBG is nog in early access. Ik vind het altijd maar vreemd als een project dat nog niet feature complete is wordt genomineerd voor GOTY's.

    Begrijp me niet verkeerd: ik vind PUBG de vetste pvp ervaring van 2017, maar de game is nog niet af! Beter nomineren in het jaar waarin versie 1.0 op de markt gekomen is.

    Ten slotte: Zelda gaat uiteraard winnen. :) YouTube kanaal Gameslice gaat de show op 4K uitzenden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 16 november 2017 11:25
    @Arrahant Jammer genoeg heb ik niks aan 4K wel 2K dus dat kan ik gelukkig nog wel van profiteren. Ik denk dat het tussen Mario en Zelda gaat. Toch heb ik ook liever Zelda aangezien ik er echt lol mee hebt gehad.