Nieuws

Game Pass-games voor december onthuld

Waaronder LEGO Star Wars en High on Life

Geschreven door Jari Klapwijk op
Microsoft heeft de games die in de eerste helft van december aan Xbox Game Pass worden toegevoegd onthuld.

Vanaf vandaag zijn Eastward (cloud, console, pc), The Walking Dead: The Final Season (cloud, console, pc) en Totally Reliable Delivery Service (pc) te downloaden. Op 6 december is het de beurt aan LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (cloud, console, pc) en Hello Neighbor 2 (cloud, console, pc). 

Op 8 december worden Chained Echoes (cloud, console, pc) en de Xbox One-versie van Metal: Hellsinger toegevoegd. Op 13 december komt High on Life van de makers van Rick and Morty direct beschikbaar via de service. Tot slot wordt op 13 december Potion Craft (console, pc) toegevoegd en volgen op 15 december Hot Wheels Unleashed - Game of the Year Edition (cloud, console, pc) en Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan (cloud, console, pc).

Leden van Xbox Game Pass Ultimate kunnen tot eind maart gratis drie maanden Apple TV+ en Apple Music claimen. 

Op 15 december verdwijnen de volgende titels van de service. Deze zijn tot die datum met twintig procent korting aan te schaffen via de Microsoft Store.

  • Aliens: Fireteam Elite (Cloud, Console, and PC)
  • Breathedge (Cloud, Console, and PC)
  • Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (Cloud, Console, and PC)
  • Firewatch (Cloud, Console, and PC)
  • Lake (Cloud, Console, and PC)
  • One Piece: Pirate Warriors 4 (Cloud, Console, and PC)
  • Neoverse (Cloud and Console)
  • Race with Ryan (Cloud, Console, and PC)
  • Record of Lodoss War: Deedlit in Wonder Labyrinth (Cloud, Console, and PC)
  • Rory McIlroy PGA Tour (Console) EA Play
  • Transformers: Battlegrounds (Cloud, Console, and PC)

Dit artikel delen:

Lees meer

Over de The Callisto Protocol-review Fallout-televisieserie volgt niet het verhaal van de games
20

Reacties op: Game Pass-games voor december onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 1 december 2022 18:15
    Hopelijk word high on life net zo leuk als dat het er uit ziet. Hot wheels wel even proberen en lego star wars ga ik even in co up met me zoon spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 1 december 2022 19:07
    @hulstpower vond high on life er wel leuk uitzien werd alleen gek van dat lullen. Droge nietszeggende humor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 december 2022 19:45
    @Roy36NL het is de humor van rick and morty.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 1 december 2022 20:44
    @hulstpower ja maar niet zo over de top dit werd gewoon irritant

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 december 2022 20:56
    @Roy36NL kan hij lijkt mij wel leuk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 1 december 2022 19:00
    Niks voor mij bij helaas wel ff die apple music + tv geclaimd nice !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 1 december 2022 21:23
    @Deadspacer hoe doe je dat, kan het niet vinden? (ook niet met google :-p )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 1 december 2022 23:50
    @Aerofox81 naar gamepass gaan en dan perks moet daar ergens tussen staan.

    Vervolgens apple id linken via de qr code ze willen wel dat je minimaal 10,99 op je icloud hebt staan dit houden ze niet af van je account Ipv 3 krijg je dus eigenlijk 2 maanden gratis !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 2 december 2022 09:13
    @Deadspacer gelukt! thanks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 2 december 2022 08:39
    @Deadspacer Ted Lasso is wmb zeker een serie die ik je kan aanraden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 2 december 2022 16:38
    @kleinekoosjer thnx Zal ik die proberen zodra ik Calisto Protocol uit heb !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 1 december 2022 20:04
    Ik kijk wel uit naar high on Life.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 1 december 2022 20:45
    Sw lego en high on life. Sw lego wou ik nog altijd kopen maar uiteindelijk nooit gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 december 2022 07:25
    Wajoooo Lego Star Wars, die had ik bijna gekocht in de sale op de PlayStation. Thank the Lord voor God of War Ragnorok want daar was ik nog druk mee :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 2 december 2022 08:12
    Zouden de nieuwe gamepass games in lijstvorm in het artikel gezet kunnen worden net zoals de games die weg gaan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ebiker

    • 2 december 2022 09:18
    @Robskeee hear hear !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 december 2022 10:08
    @Robskeee
    Eens!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 2 december 2022 08:46
    High on Life ga ik proberen. Ben wel benieuwd wat ze daarvan gebakken hebben en of het een beetje lachen is. Erg blij met Lego Star Wars TSG. Ik heb ze lang niet allemaal gehad of gespeeld (Star Wars Complete, Lord of the Rings en Jurasic World) maar zo'n Lego gamepie op z'n tijd is wel relaxed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 3 december 2022 08:27
    Microsoft heeft een update uitgebracht dat Hotwheels Unleashed niet op 15 december toegevoegd wordt en dat ze met meer informatie zullen komen over een nieuwe release datum

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 4 december 2022 14:32
    Snel nog een even Firewatch uitspelen